G.Oletko tyytyväinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen tyytyväinen. Ennen olin tyytyväisempi, kun pystyin vielä tekemään syväkyykkyä salilla. Sillä saa pyöreän ja napakan persauksen. Mulla on polvet sökönä joten kyykkäilyt on historiaa, mutta liputan ns. Hyvää Huomenta-liikesarjan tekoon, nostaa peppua kivasti eikä rasita polvia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko koskaan saaneet kehuja mieheltänne tai onkos muut miehet jossain kehuneet peppunne muodokkuutta tai kokoa...

jatkuvasti ja mä vaan en käsitä että miksi :ashamed:
mä suoraan sanottuna inhoan mun perusta joka ei pienene mainittavasti edes laihduttamalla (on kokeiltu sekin) |O

En tiedä. En muista, milloin olisin viimeksi katsonut omaa pehvaani. Ei siis osu kovin usein silmieni eteen. Mutta vielä olen jaksanut sitä mukanani kantaa, joten ei ainakaan ole liian iso.

Muuten oon ihan tyytyväinen, mutta häntäluu vaivaa. Ja joskus on ummetusta. Muuta vikaa ei persuksessa ole :D Niin joo, ja joskus se puutuu liian äkkiä palstaillessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Olen tyytyväinen. Ennen olin tyytyväisempi, kun pystyin vielä tekemään syväkyykkyä salilla. Sillä saa pyöreän ja napakan persauksen. Mulla on polvet sökönä joten kyykkäilyt on historiaa, mutta liputan ns. Hyvää Huomenta-liikesarjan tekoon, nostaa peppua kivasti eikä rasita polvia.

Syvä kyykkyjä/Hyvää huomenta -liikesarja? Valaisisitko vähän?

Itsellä on iso persaus, mut suht tyytyväinen oon siihen housut jalassa. Toki toivon laihtuvani ja perseenkin pienenevän. :D Lähinnä siis nyt tyytyväinen siihen, että vaikka painoa onkin, niin muodot on kohdillaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

Syvä kyykkyjä/Hyvää huomenta -liikesarja? Valaisisitko vähän?

Itsellä on iso persaus, mut suht tyytyväinen oon siihen housut jalassa. Toki toivon laihtuvani ja perseenkin pienenevän. :D Lähinnä siis nyt tyytyväinen siihen, että vaikka painoa onkin, niin muodot on kohdillaan. :D

Siis ihan painonnostotangon kanssa tehtäviä sarjoja. Syväkyykky joko pitäen tankoa painoineen niskan takana tai etu- ja keskisormella tukien tuossa solisluitten paikkeilla. (taka- tai etukyykky) Tanko otetaan siis kyykkytelineestä "kyytiin" ja siitä sitten sarjaa tekemään, kyykkyyn ylös ja alas. Pelkällä tangolla voi aloitella, naisten tanko 15kg ja miesten tanko 20kg. (miesten tanko mulle sopivampi paksuudeltaan, olen isokätinen :D)

Hyvää huomenta-liike tehdään kanssa tangon kanssa, mutta se ei rasita polvia kuten kyykky. Tässä liikkeessä tanko on niskan takana. Otetaan kevyt haara-asento ja lähdetään sitten kumartamaan tanko niskan takana. Katse pyritään pitämään eteenpäin, selkä ja jalat suorana. Tehdään siis näin sarjaa, kumarrellen. On loistava liike; vahvistaa tukilihaksia selästä ja tosiaan se perse nostaa asemiaan liikkeen avulla. =)

Uusimmat

Yhteistyössä