g: Oletko pettänyt miestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Uskollinen
  • Ensimmäinen viesti
Yhdessä oltu vajaat 20 vuotta. Vuoden seurustelun jälkeen teininä vietin romanttisen hetken laivalla toisen pojan kanssa, mutta siitä selvittiin. Mutta nyt ei mielessäkään kävisi että pettäisin koskaan.
 
Jasso
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2005 klo 14:34 Micosa kirjoitti:
En ole enkä petä.Ennemmin otan eron.En tahdo loukata sellaisella tavalla.
Jos olisi tarvetta juosta vieraissa en olisi mennyt naimisiin enkä ryhtyisi muunkaanlaiseen vakavampaan suhteeseen.
Samaa mieltä, sillä erotuksella että en ole ainakaan vielä naimisissa =) Miksi loukata toista pettämällä..ennemmin jättää ja eroaa suhteesta, jos alkaa siltä tuntumaan, että muut miehet kiinnostaa huomattavasti enemmän, kuin se oma mies.
 
Nyt harmaana
Juu. Muutaman kerran, kahen eri miehen kans, ja molemmat on miehen "kavereita". Ja arvatkaas mitä: ei ees kaduta! Piristi suhdetta kummasti! Jos mies tietäs nii vois piristää vähä liikaaki... :D Ja aion kyllä tilaisuuden tulle pettää uudestaakin se toisen kaverin kanssa, sen verta hyvä pano oli... B)
 
yök
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2005 klo 00:50 Nyt harmaana kirjoitti:
Juu. Muutaman kerran, kahen eri miehen kans, ja molemmat on miehen "kavereita". Ja arvatkaas mitä: ei ees kaduta! Piristi suhdetta kummasti! Jos mies tietäs nii vois piristää vähä liikaaki... :D Ja aion kyllä tilaisuuden tulle pettää uudestaakin se toisen kaverin kanssa, sen verta hyvä pano oli... B)
Olet kuvottava.
Miksi et jätä miestäsi, saisti sitten niitä hyviä panoja vaikka miten usein? Vai siinäkö se viehätys onkin, että tekee salaa ja kiellettyä? Et tunnu arvostavan miestäsi ollenkaan? Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi pettäisi sinua? Yhdentekevää, vai?
Ainakaan sinun tunteesi miestäsi kohtaan eivät ole rakkautta.

Inhotat minua.
 
37 vuotta
Edellisessä avioliitossa elin 10 vuotta enkä pettänyt vaikka tarvetta olisi ollut ja nykyisessä olen elänyt 7 vuotta enkä ole pettänyt eikä kyllä ole tarvettakaan.
 
yök
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2005 klo 16:24 Nyt harmaana kirjoitti:
Hehee! Arvasin ton! Mitä jos mieskin pettää? Tai vaikkei niin mitä se sulle kuuluu!!!!!
Taidat olla oikein ylpeä itsestäsi ja saavutuksistasi ja teoistasi. Voit merkitä ansioluetteloosi nämä.

Ihan noin yleisesti ottaen: panoseuraa kyllä saa, kuka tahansa, missä tahansa, kenen kanssa tahansa. Sitten onkin se naisen elämän yksi vaikeimmista valinnoista: kenet heistä otan täksi yöksi.. tietysti aina helpottaa, jos läpikäy vaan miehen kaveripiiriä. Välttyy kapakkaryyppyreissuilta.
Tarkoitan vain, että miehelle ei ole niin kovin suurta merkitystä naisen ulkonäöllä tai -muodoilla, älykkyys, fiksuus, kaikki luonneominaisuudet yms. ovat täydellisen toisarvoisia seikkoja. Kunhan on kunnon pano. Ja toisinaan miehelle riittää "kunnon panoksi" se, että nainen vaan ANTAA = saa panna.

Ja sitten joku oikein ylpeilee tämmöisellä saavutuksellaan! Tosi pieni elämä, köyhä maailma.
 
MuM-82
En ole, enkä petä. Teen vain sellaisia asioita jotka pystyisin hyväksymään myös meheni tekeminä, ja pettäminen siihen ei kuulu... Eikä kyllä muutakaan mitäparit yleensä harrastaa... Mielestäni se on ihan hyvä mittari kuinka pitkälle voi mennä, kun miettii miltä itsestä tuntuisi jos toinen tekisi samalla tavalla...
 
Olen pettänyt ja kadun sitä varmaan ikuisesti.Olen todella pettynyt itseeni ja oksettaa ajatella että joku äijä koski muhun.Tästä on jo vuosi aikaa mutten voi unohtaa,nään usein painajaisia asiasta.Miten ihminen voikin olla niin tyhmä.
 
Olen miehen kanssa kännissä. EX-miehen luo menin juttelemaan kapakka kierroksen jälkeen. Melkein kävi mielessä ajatus vihreästä aidan toisella puolella, mutta sitten tulin järkiini. Mutta kaduttaa tuonkin vertanen hairahdus jo!!! Mitähän olisi tapahtunut jos olisin loppuun asti mennyt?!? :'(
 
tiputintti
Exää nyxän kans. Ja siitä on jo 7 vuotta aikaa. Ja no joo, möhköfantti suudellu kännis? Ei se nyt musta vielä pettämistä ole, minäki suutelen välillä muitakin miehiä kuin omaani, tosin huppelissa ja yleensä ne on kyllä tuttuja miehiä. Kyllä toi ukkokin näyttää joskus pussailevan naispuolisia tuttujamme, enkä mäkää siitä haloota nosta.

 
Scully
Ex miestäni petin hänen kaverinsa kanssa ja toisen kerran nykyisen mieheni kanssa. Oma seksuaalisuuteni alkoi silloin herätä ja tunteet vei TÄYSIN mennessään. IKINÄ en olisi itsestäni uskonut... Niin vain kävi ja noista ajoista on otettu opiksi. KOSKAAN enää en halua (vaikkei ex tiedäkään noista tapauksista) kokea samaa sekavuutta elämässäni.

Nyt olen toivottavasti kypsempi ja pystyn jopa ajattelemaan asiaan JÄRJELLÄ. Nyt olen aivan toisenlaisen ihmisen kanssa naimisissa, jonka kanssa KAIKKI toimii parisuhteessa - ja se seksi on kaiken kruunu. Piti kokeilla yksi mies, jotta tiedän mitä oikeasti haluan.
 

Yhteistyössä