g: Oletko pettänyt miestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Uskollinen
  • Ensimmäinen viesti
yhden Miehen nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2005 klo 07:59 tiputintti kirjoitti:
Exää nyxän kans. Ja siitä on jo 7 vuotta aikaa. Ja no joo, möhköfantti suudellu kännis? Ei se nyt musta vielä pettämistä ole, minäki suutelen välillä muitakin miehiä kuin omaani, tosin huppelissa ja yleensä ne on kyllä tuttuja miehiä. Kyllä toi ukkokin näyttää joskus pussailevan naispuolisia tuttujamme, enkä mäkää siitä haloota nosta.
ai sä oot se joka väkisin käy mun mieheni kurkulle viihteellä ja mieheni inhoaa sitä! katsellaan kun sinä ja kaltaisesi nolaa itsensä nuoleskelemalla sitten lopulta just niitä haisevimpia ja eniten kännissä olevia... ja mun miestä läpsitte takapuolelle, ottaa aivoon!!!

niin, en ole pettänyt kun ei ole tarvetta pönkittää itseluottamusta. tiedän että saisin helposti petikaverin mutta just siksi se ei kiinnostakaan - eihän siinä ole mitään haastetta. eikä samaa varmuutta toisen kyvyistä kuin kuin oman miehen :)
 
Petin eka kertaa nyt Jussina, en olisi ikinä uskonut sitä itsestäni mutta ei kaduta, parisuhde parantunut kummasti sen seikkailun jälkeen. Meillä ei nimittäin aiemmin ollut seksiä suhteessa moneen kuukauteen mut nyt hormoonit hyrrää!
 
outo
Olen jokaista poikaystävääni, mutta kiinni en ole koskaan jäänyt. Olenko ylpeä itsestäni? En todellakaan, mutta en myöskään asian vuoksi aio työntää päätäni junan alle :ashamed:
 
Arya

Tarkoitan vain, että miehelle ei ole niin kovin suurta merkitystä naisen ulkonäöllä tai -muodoilla, älykkyys, fiksuus, kaikki luonneominaisuudet yms. ovat täydellisen toisarvoisia seikkoja.

-- No nyt tää on yliarvioinut miehet pahan kerran. Yhtään tuollaista miestä ei ole kohdalle osunut.

 

Yhteistyössä