G: Oletko mielestäsi kaunis?

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin peiliin tuijotteleminen. Ei pelkällä kauneudella elämässä pärjää (jos sen kauniin pään sisällä ei ole aivoja) paitsi jos jonkun rikkaan miehen saa, mutta se mies voi sitten lempata kaunottaren kun kauniimpi löytyy tai haluaakin joskus kauneuden lisäksi järkeäkin!
en arvota itseäni enkä muita sen mukaan onko muka kaunis vai ei. muut asiat merkitsee enemmän. Ja se "olen kaunis" -hokeminen voi kuvastaa jotakin muuta puutetta ihmisessä sitten
Totta puhut joo, mutta tässä kysyttiinkin vaan omaa näkemystä siihen pärstäkertoimeen sekä sisäiseen kauneuteen :)

ja rehellinen vastaus kysymykseen että olen sitten oikeasti kaunis tai sitten sisäisesti kaunis, mutta niin kaunis kuitenkin että en tarvitse mistään purkista kauneutta lisää naamalleni levittää

darkstarmama
Ulkoisesti: Niin, en ole koskaan itseäni rumiluksena pitänyt vaan olen ilennyt kävellä kaupungilla ilman pussia päässä ja aurinkolaseja silmillä, enkä ole burkhaakaan hankkinut. :D Tämänhetkistä olotilaa ei lasketa, nyt on olo kuin virtahevolla ja kaikki kauneus ja seksikkyys kaukana. Miten voi ihmisellä jalat turvota näin pahasti kun on raskaana, minä vaan kysyn? |O
Sisäisesti: Pyrin olemaan ystävällinen ja avulias muille ihmisille ja empaattinen, että joo, olen varmaan ihan kiva ihminen. :saint:

nii-in
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Mä oon aika tavallisen näköinen, en ruma enkä mitenkään häikäisenvän kaunis. Mukiinmenevä.

Sisäisesti oon (tai ainakin pyrin olemaan) erittäin kaunis! =)
Peesi tähän!

Olen ulkoisesti sellainen, että toisinaan joku tulee baarissa juttelemaan kiinnostuneena tai kehaisee, jopa että olen NÄTTI tai SÖPÖ. Mutta ehkä mua ei kauniiksi kukaan sanois. Itse kyllä tykkään, vaikka muutamia juttuja aina toivon voivani korjata...

Sone
Sisäisesti kyllä. Ulkonäön kanssa olen sinut yleensä, ei aina, on välillä "bad hair day" ;) Olen ehkä sen varran turhamainen että selluliitti ja hyllyvä eksotiikka sisäreisissä ja käsissä inhottaa omassa olemuksessa, vaikkei ne sieltä vaatteiden alta näy, mutta ärsyttää kuitenki :kieh:

Eli vastaus riippuu päivästä!

Yhteistyössä