Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Totta puhut joo, mutta tässä kysyttiinkin vaan omaa näkemystä siihen pärstäkertoimeen sekä sisäiseen kauneuteenAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin peiliin tuijotteleminen. Ei pelkällä kauneudella elämässä pärjää (jos sen kauniin pään sisällä ei ole aivoja) paitsi jos jonkun rikkaan miehen saa, mutta se mies voi sitten lempata kaunottaren kun kauniimpi löytyy tai haluaakin joskus kauneuden lisäksi järkeäkin!
en arvota itseäni enkä muita sen mukaan onko muka kaunis vai ei. muut asiat merkitsee enemmän. Ja se "olen kaunis" -hokeminen voi kuvastaa jotakin muuta puutetta ihmisessä sitten
toivottavasti saat korjattua tuon heikon itsetuntosi :hug: ethän muuten näkisi vaivaa haukkua minua ellet pitäisi kauniimpana kuin itse olet =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olet kaunis kun et hymyile, vakalla naamalla. mutta kun hymyilet niin naamasi on kuin petolinnun persläpi.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olen
Peesi tähän!Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Mä oon aika tavallisen näköinen, en ruma enkä mitenkään häikäisenvän kaunis. Mukiinmenevä.
Sisäisesti oon (tai ainakin pyrin olemaan) erittäin kaunis! =)