G: Oletko mielestäsi kaunis?

vieras
Sanoisin, että vähän kuin keinulaudalla mennään. Välillä tuntuu, että joo, sekä sisäinen että ulkoinen puoli on kunnossa, välillä olen kuin maan matonen... Nyt just en ole oikein tyytyväinen kumpaankaan puoleen.

vieras
Mielestäni olen ihan hyvännäköinen kun olen laittanut itseni esim. töihin tai juhliin. Mutta kotona kyllä aika räjähtäneen ja plösähtäneen näköinen, täytyy myöntää.

elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin peiliin tuijotteleminen. Ei pelkällä kauneudella elämässä pärjää (jos sen kauniin pään sisällä ei ole aivoja) paitsi jos jonkun rikkaan miehen saa, mutta se mies voi sitten lempata kaunottaren kun kauniimpi löytyy tai haluaakin joskus kauneuden lisäksi järkeäkin!
en arvota itseäni enkä muita sen mukaan onko muka kaunis vai ei. muut asiat merkitsee enemmän. Ja se "olen kaunis" -hokeminen voi kuvastaa jotakin muuta puutetta ihmisessä sitten

weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin peiliin tuijotteleminen. Ei pelkällä kauneudella elämässä pärjää (jos sen kauniin pään sisällä ei ole aivoja) paitsi jos jonkun rikkaan miehen saa, mutta se mies voi sitten lempata kaunottaren kun kauniimpi löytyy tai haluaakin joskus kauneuden lisäksi järkeäkin!
en arvota itseäni enkä muita sen mukaan onko muka kaunis vai ei. muut asiat merkitsee enemmän. Ja se "olen kaunis" -hokeminen voi kuvastaa jotakin muuta puutetta ihmisessä sitten
Totta puhut joo, mutta tässä kysyttiinkin vaan omaa näkemystä siihen pärstäkertoimeen sekä sisäiseen kauneuteen :)

vieras
just nyt musta tuntuu,että en ole kaunis,en todellakaan,ulkoisesti.mun profiili on tosi vahva ja tapan kaikki jotka erehtyy ottamaan valokuvan sivultapäin (tai mistään muualtakaan)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä olen yleensä sinut itseni kanssa, mutta nyt raskausaikana kärsin hirmuisista ulkonäkökomplekseista ja näytänkin kerta kaikkiaan kaamealta miltei koko ajan. Sinut olen myös sisimpäni kanssa, vaikka joskus voisin omata vähän vähemmän pirunsarvia.
Et tossa kuvassas mitenkään rumalta näytä. Toivoo se entinen luokkakaveri:) Minkäs ikäinen sun esikoinen on ja koskas on laskettu aika?

Yhteistyössä