Siinäpä se tulikin. Kuinka moni tunnustaa maistaneensa omaa rintamaitoansa?
Sagapaga 05.01.2014 #2 No pitäähän sitä nyt tietää, mitä sitä lapsellensa syöttää En minä ees ole ajatellut että se kuuluu "tunnustettaviin" asioihin.
No pitäähän sitä nyt tietää, mitä sitä lapsellensa syöttää En minä ees ole ajatellut että se kuuluu "tunnustettaviin" asioihin.
Orion- 05.01.2014 #9 Olen. Myös lapsen isä maistoi. Joskus jos lypsin vähäisen määrän, se joi sen pois.
saari 05.01.2014 #12 Tietysti olen maistanut, kun olen kokeillut maidon lämpötilan sopivuutta vauvalle. Sulatin rintamaitoa pakkasesta ja piti varmistaa, ettei se tullut mikrossa liian kuumaksi. Makealta maistui.
Tietysti olen maistanut, kun olen kokeillut maidon lämpötilan sopivuutta vauvalle. Sulatin rintamaitoa pakkasesta ja piti varmistaa, ettei se tullut mikrossa liian kuumaksi. Makealta maistui.
Lispetti 05.01.2014 #13 En ole maistanut, enkä haluiskaan. Mies on kyllä imassu ja kerran tuli puristamaan kahviinsa maitoa.
Perdóname 05.01.2014 #15 Oon kun annoin joskus pullosta, ja lämmityksen jälkeen kokeilin tipan käteen onko kuumaa ja imasin sit pois Kääk.
Oon kun annoin joskus pullosta, ja lämmityksen jälkeen kokeilin tipan käteen onko kuumaa ja imasin sit pois Kääk.