Viikko kaksi omaa aikaa - mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos lapset hoituisi, ottaisin yhdeksi viikoksi äkkilähdön lämpimään. Jos olis kaksi viikkoa, ekalla siivoiaisin asunnon lattiasta kattoon, lukisin kirjoja ja valmistautuisin reissuun.

Mulla on aika "usein", tosin nyt toki tuo pienimmäinen, joka on minun kanssani. Olen usein siivoillut, lueskellut, kirjoittanut, katsonut leffoja, viettänyt tyttöjen hemmotteluiltoja, tehnyt sitä sun tätä, joskus matkustanut. Riippuu vähän siitä mitä mieli tekee tehdä.

Ulkomaille ei olis varaa lähteä näin äkkiseltään, mutta luultavasti tekisin kaikkea sitä, mitä haluaisin, mutta normaalisti en ehdi/jaksa/viitsi.. eli nukkuisin niin pitkään kuin haluan, olisin meikittä koko päivän ja söisin sitä mitä mieleen tulee, pitäisin sohvaa selässä ja vaan olisin. Joinain päivinä sitten vois mennä aamupalalle johonkin ihanaan kahvilaan. Täällä on yks ihana kahvila, mistä saa taivaallisia täytettyjä croissantteja. Sit vois käydä rauhassa vaikka leffassa ja nähdä kavereita. Haaveilen myös siitä, kuinka haahuilen tuolla mettässä sateessa ja tuulessa. Se on oikeasti tosi rentouttavaa ja sitä vois puuhata enemmänkin.

Yhtenä päivänä vois lähteä Helsinkiin shoppailemaan, se riittäis mulle aivan hyvin ja oon jo pitkään haaveillu siitä, mutten oo saanu aikaseks, vaikkei asuta kuin tunnin matkan päässä.

elämä on epäreilua. mulla ei ole muuta kuin aikaa. ja voisin viettää niin paljon kuin haluaisin noita "yksin-viikkoja". mutta ei sekään ole kuulkaa aina hauskaa. kaikkeen voi kyllästyä. eikä aina jaksa olla reissussakaan. kuolettavan tylsäähän tämä elämä on.

[QUOTE="vieras";27165483]elämä on epäreilua. mulla ei ole muuta kuin aikaa. ja voisin viettää niin paljon kuin haluaisin noita "yksin-viikkoja". mutta ei sekään ole kuulkaa aina hauskaa. kaikkeen voi kyllästyä. eikä aina jaksa olla reissussakaan. kuolettavan tylsäähän tämä elämä on.[/QUOTE]

taas olisin onnellinen päivästä tai kahdestakin... joskus saan olla tunnin yksin kotona ja se on i h a na a. Rahaakin olis,kun ei koskaan niitä pääse tuhlailemaan,olis ihana sellaine shoppailupäivä,ei olis kiire takas kotiin,kävis jossain syömässäkin. Pari suursiivouspäivää ja hemmottelupäivä : kampaaja ja kasvohoito,ehkä hierontakin.

Mä kokeilisin lapsettoman nuoren elämää, juhlisin, nukkuisin pitkään ja söisin sipsejä keskellä
päivää. Mä keksin vaikka mitä tekemistä, ja toteutankin ehkä vielä joskus kun lapset kasvaa :)

Kattoisin useamman tv-sarjan kokonaan läpi. Viettäisin 2-4 tuntia salilla. Kutsuisin kavereita kahville. Kävisin pienen reissun ulkomailla. Lellisin itteäni jalkakylvyillä, hyvillä kirjoilla, valvoisin myöhään ja nukkuisin pitkään. =)

Nyt pistit pahan.En ikinä oo ees aatellu mitä tekisin,jos noin paljo sais omaa aikaa. Varmasti ekan viikon alku menis ikävöiden lapsia.Sitte voisin mä käydä muutamana iltana miehen mukana töissä,nukkua aamulla pitkään. Yhen päivän voisin vaan siivota ja loppu aika menis sitte laiskotellessa.. Siinhän se ois 2vkoa sitte vilahtanu.

Yhteistyössä