G: Oletko koskaan joutunut hälyttämään apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen soittanut poliisit kun yksi mies piti äitiäni vankina ja hakkasi häntä :(
ja kerran kun joku juoppo nainen oli kylässä, äidin kavereita, alkoi jahdata minua ja siskoani veitsellä niin poliisit paikalle... :( hyi, niitä aikoja!

Poliisit olen monesti soittanut naapureiden tappeluiden takia. Ambulanssin kerran, kun mieheni joi riidan päätteksi astianpesuainetta. Ambulanssia en ole onneksi tarvinnut kertaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Poliisit olen monesti soittanut naapureiden tappeluiden takia. Ambulanssin kerran, kun mieheni joi riidan päätteksi astianpesuainetta. Ambulanssia en ole onneksi tarvinnut kertaakaan.

ihan normaalia juoda astianpesuainetta :)

joi astianpesuainetta? Siis anteeksi, mutta minkä ihmeen takia?

joi astianpesuainetta? Siis anteeksi, mutta minkä ihmeen takia?

Nuori, tyhmä, itsetuhoinen... kännissä... älä multa kysy :D

Ambulanssi kaupassa pökränneelle vanhukselle ja kersana palokunta kun kotitalo sytty. Poliisille soittelin just männä viikolla kun näin tuola lähiössä jonkun ilman kenkiä kävelevän ja teki jotain ilmataistelua kepin kanssa ja huusi kovaan ääneen. Ajattelin että paras olis jos käyvät kattomassa mikä vatipää se on,,