G: Oletko harrastanut elämäsi aikana yhden illan juttuja? Vastaa KYLLÄ tai EN. (Myös ns. fuckbuddyt lasketaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkohan kaikki nyt ihan rehellisiä? Miten voi olla mahdollista, että reilusti yli 90% on harrastanut? :o

Miten taas on mahdollista, että jotkut EIVÄT ole nuorena harrastaneet? Tietysti avioliittoon saakka odottavat ovat asia erikseen...

Alkuperäinen kirjoittaja k:
no eihän vakiopano ole mikään yhenyönjuttu, minusta yhenyönjuttu on tuntemattoman.

Yhden illan jutuiksi määritellään kyllä yleensä kaikki sellaiset irtosuhteet, joihin ei liity seurustelua ja tunteita (ainakaan rakkautta).

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Onkohan kaikki nyt ihan rehellisiä? Miten voi olla mahdollista, että reilusti yli 90% on harrastanut? :o

Miten taas on mahdollista, että jotkut EIVÄT ole nuorena harrastaneet? Tietysti avioliittoon saakka odottavat ovat asia erikseen...

Ei kuulu mun periaatteisiin, irtosuhteet sotii moraaliani vastaan. Lisäksi mulla seksi ja tunteet liittyy vahvasti yhteen, en voisi edes kuvitella hakevani esim. baarista jotain tuntematonta miestä.

EN! Ikää 28v.
Tosin nykyisen mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä 16v. asti. Tuolloin nuorena ei yhdenillanjuttuja ollut. Kaksi seurustelusuhdetta oli ennen joihin kuului parin viikon seurustelun jälkeen seksi.

minä ainakin olen sitoutuvaa tyyppiä joka ei edes voi harrastaa seksiä jos ei ole tunteet mukana. Siksi en ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja.

Ei kuulu mun periaatteisiin, irtosuhteet sotii moraaliani vastaan. Lisäksi mulla seksi ja tunteet liittyy vahvasti yhteen, en voisi edes kuvitella hakevani esim. baarista jotain tuntematonta miestä.

Sama juttu minulla!

Yhteistyössä