G: Nyrkki vai YH?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiks sua raukkaparka oo joku yyhoo huolinut, jonka olisit palavasti halunnut? Vai onko muijasi hylännyt sut ja asuu mieluummin lapsenne kanssa ilman sinua vaivana?

Joo, kuultu on että sieltä saa. Se on karmeen näköstä kun kokonainen nyrkki työnnetään rannetta myöten naiseen egon perässä. Yyhoolle nyrkki mahtuukin kokokaan.

Jaa, joku muukin ""Janita"" tuli palstalle esittelemään, missä hänen oma egonsa sijaitsee. Sijaitkoon se hänellä nyt missä tahansa.

Masalle lapset ovat kauhistus. Luojalle kiitos, että tajuat sen itse, ENNEN kuin olet hankkinut yhtäkään.

Kohtelet naistasi kuin kukkaa kämmenellä, mikä on hieno asia. Toivon teille onnea. Naisesi olet varmasti valinnut sitä silmälläpitäen, että hänkään ei halua koskaan lapsia. Jos tästä teille joskus tuleekin erimielisyys, naisesi ei enää ole kukka kämmenelläsi, vaan kämmenesi muuttuu piikkimatoksi, jossa on paha olla. Mutta näin ei varmaankaan ole, joten hyvä teille.

Tiedän yksinhuoltajia, jotka ovat potkaisseet kelvottoman miehensä pihalle ja silti ovat synnyttäneet lapsen, vaikka olisivat voineet tehdä abortin. Ja rakastavat tätä lasta ja vievät eteenpäin elämässä, eikä se ole suinkaan helppoa!
Minä ainakin kunnioitan tälläistä, kun eivät ole menneet matalimman aidan yli (tehneet aborttia) vaan ottaneet vastuun omasta elämästään!

minä taas en kunnioita pätkääkään ihmistä, joka on niin tyhmä, että menee lisääntymään isäksi kelvottoman kanssa. Tyhmyys osoittuu niissä tapauksissa melko selvästi.

No nää urhothan on selvästi niitä jakojäännöksiä jotka ei ole kelvanneet kenellekään. Eli sitä baarien tuikitavallista ongelmajätettä, joka menee illan päätteeksi kämpille yksin ja vetää handuun. Sitten kovistellaan katkerana jollain ellipalstalla ja ollaan niin miestä, niin miestä. Niinkuin tosimiehet tänne muka kirjottelis! Kyllä naiset tän luuserityypin tunnistaa kilometrien päähän.

""Niinkuin tosimiehet tänne muka kirjottelis!""

Sattuupa vain kirjoittelemaan. Tänne kirjoittaa sellaisiakin miehiä, joista useimmat voivat vain haaveilla kuvitelmissaan. On kapeakatseista ajattelua kuvitella, että vain luuserit kirjoittelisivat elleissä.

Pakko olla samaa mieltä edellisen kirjoitajan kanssa, siis ainakin siitä ettei kunnon miehet inise ja itke netissä kun naisten kanssa ei käy flaksi. Ehkä kannattaisi katsoa peiliin, jos aina tulee pakit. Voihan tänne jotkut tosimiehet kirjoitella mutta ei takuulla tuollaista tekstiä. Nuo jutut on katkerien vanhojenpoikien sepustuksia.

Valitsen Yh:n tietenkin.

Aina kannattaa valita nainen, koska se on paljon parempi vaihtoehto kuin oma tyydytys.
Tietenkin sillä erotuksella, että tunnen seksuaalista vetoa YH:tä kohtaan. Jos en tunne, niin en minä sitten yritä aloittaa seurustelua Yh:n kanssa.

On kyllä tosiaan outo asia vertailla.Minä olen valinnut kahden lapsen yh ja kumpikin eri isälle vielä ;) Omat ongelmat tietenkin on mut kaikki on voitetettavissa jos vaan haluaa ;) Se nyrkki kuitenkin kulkee aina mukana jos hätä suuri!!Lapsissa on aina jotain rakastettavaa oli ne omia tai vieraita.

Naurettavia juttuja. Minustakin kuulostaa siltä, että tänne kirjoittaa vain lökäpöksyäijät, jotka on saaneet naisilta vähän liikaa pakkeja ;). Säälittävää oikeastaan, ihan oikeasti, reppanoita poikia olette. Ilmeisesti aika nuoria, ei ole vielä elämä koulinut ;). Muutenkin hassua niputtaa yht:t samaan läjään. Onhan Tanja Karpelakin yh., arvon reppanat! Tosiaanko luulette, että se tai joku muu kaunis yh valitsisi jonkun nyrkkierkin, hohhoijaaaaaaaaaaaaaa! Itsekin olen ollut yh, ja itse valitsin mieheni. Komea, fiksu, varakas, älykäs mies. Ei mikään säälittävä nyrkittäjä :DDD

Ehkä ei kovinkaan naurettavaa sittenkään. On itseasiassa aivan oikein laittaa lopultakin YH:tkin arvonsa mukaiseen kategoriaan nyrkin korvikkeeksi. Ja aika paljon näkyy nyrkki itseasiassa pärjänneenkin teidän ""aikuisen naisen itsenäisen ratkaisun tehneiden"" kanssa. Tanja Karpela ei tee tätä faktaa yhtään sen paremmaksi. Vuoden päästä hän on vuorenvarmasti ex-ministeri ja ex-kansanedustaja, ja ex-poliisin muija.
Ole onnellinen , että joku turvenuija suostuu elättämään lehtolapsesi, minusta ei siihen olisi. Ennen etsisin irtonumeroita, ja käyttäisin jopa nyrkkikyllikkiäkin. Sääliä taidat tarvita itse.

Olen nyrkkikyllikistä pitävien miesten kanssa samaa mieltä siinä, ettei lapsillekaan ole hyvä saada äidin viereen uutta ""isää"", joka ei halua naisensa lapsia, vaan kohtelee heitä välinpitämättömästi, kylmästi, torjuvasti tai jopa vihamielisesti. Näitä tarinoitahan on!

Siis on reilunpaa mieheltä kohdistaa nyrkki itseensä, kuin sotkea sillä naisen ja tämän lasten elämää. Kaiken kaikkiaan hyvin outoja ja epäaitoja ovat monet uusiosuhteet ja uusperheet. Miehet ovat siinä tosia, etteivät noin vain haluaisi leikkimään kotia valmiiseen rooliin entisiin kulisseihin.

Näin on todellisuudessa. Välillä joutuu käyttämään myös omaa kättään.
No se on minun asiani, mitä minä elämälläni teen.

Toki fiksu Yh on parempi, kuin ei suhdetta ollenkaan. Tämä on vain minun mielipiteeni tästä asiasta.

Aika usein kun on pussit täynnä eikä jaksa paremmin tsempata, tulee mentyä baariin ja raahattua sieltä joku yh pantavaksi. Sen verran epätoivoisia ja kiimaisia etenkin vähän kulahtaneemmat ovat, että helpolla antavat ja joka reikään. Siinä sitten tulee viikonloppu niitä naitua ja kun pussit on tyhjät, niin akka pellolle. Jälkikäteen iskee usein morkkis, kun on taas jonkun kauheen haaskan perseessä tullu mulkkua uitettua, mutta kyllä se silti käteenvedon voittaa!

ei tod kaikki naiset ole tuollaisia. Itse en voi sietää lapsia ja ajatusta raskeudesta tai elämästä ilman pillereitä. Ja onhan niitäkin miehiä, jotka haluavat isäksi keinolla millä hyvänsä, vaikka kaikki eivät ole sellaisia. En ikinä laskelmoisi noin! Älä yleistä.

Yhteistyössä