G: Nuorempi vai vanhempi?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Kun tuosta Niinistön ja vaimonsa ikäerosta on kohuttu kauheasti, niin ajattelin pistää aikani kuluks oystyyn gallupin siitä,

kumman sinä valitsisit - reilusti vanhemman vai reilusti nuoremman puolison? Siis jos nyt kuvitellaan, että olisi pakko valita puoliso kahdesta tyypistä, joista toinen on sinua vanhempi ja toinen nuorempi.

Vanhemman.
Jo teininä olin sitä mieltä että "otan" itteeni vanhemman poikaystävän,kun omanikäiset pojat oli niin pentuja..No,tuo ukonpirulainen on puol vuotta nuorempi :kieh: Hitto kun se näytti/näyttää vanhemmalta.. :whistle:

Hitsi kun heitit pahan...
Mutta jos reilusti nuoremman joutuisin ottamaan niin sehän olis alaikäinen ( ihan lapsi). Jos ikäeroa olis oltava tuo sama kuin tuolla Niinistöllä.
Joten tässä tapauksessa valitsisin vanhemman miehen. (kuolishan tuo sit äkkiä pois, perintöjä odotellessa :whistle: )

melkein automaattisesti sanoisin, et vanhemman, mut nyt kun mua vanhaa, paksua akkaa piirittää töissä 25-vuotias kloppi, niin hmmm... imarteleehan se...
(mut siihen se sit jääkin)

Parikymmentä vuotta nuorempaa en voisi ottaa, koska 8 vuotias on vielä lapsi. :/ 18 vuotiaan voisin, ja itseäni 20 vuotta vanhemman voisin kanssa ottaa. Jos siis olisin nyt ketään edes ottamassa, mutta kai se on niin siitä toisesta kiinni, että kehen sitä vaan ihastuu.

Jos olisin yksin ja löytäisin ihmisen josta pidän, niin ei se ikä mitään sanoisi. ulkoinen olemus enemmän.

Kauhean vaikea sanoa, kun ei ole vaihtoaikeita. Tuntuu yleensä aika pelottavalta ajatus, että olisi ns. vapailla markkinoilla, tuntuu, ettei sitä noin vaan mennä ottamaan minkään ikäistä miestä.

Mutta koska olen jo melko vanha itsekin, voisin kuvitella, että jos sattuisin saamaan pyydykseen jonkunlaisen miehen, niin mieluummin itseäni nuoremman.

Syyni on sellainen, että melko läheltä olen seurannut paria, jossa mies on yli 70 ja nainen lähestyy viittäkymppiä, alkaa olla nyt se vaihe, että mies on vanhus ja nainen joutuu tavallaan ennen aikojaan elämään vanhemman ihmisen elämää... En minä tiedä, he ovat onnellisia ja kaikki on hyvin, joten mitä minä tässä sössötän.

Luultavasti en alkaisi minkäänlaiseen vakituiseen suhteeseen, jos nykyinen suhde syystä tai toisesta lakkaisi olemasta. Ja sitäkään en voi oikeasti tietää.