No mitä IHMETTÄ sä tuut sitä tänne ruikuttamaan?!?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oma tyttönimi sekä naitu nimi mutta molemmat harvinaisia etten viitsi kertoa....
Ootko itse tai tunnetko jonkun?Alkuperäinen kirjoittaja Hempu:Kuusitunturi
Onko Lumijoki oikein sukunimikin?Alkuperäinen kirjoittaja ....:Lumijoki
Joutsenlampi
Mistäpäin suomea?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun luokkakaveri!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Andersin.
Länsi-suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mistäpäin suomea?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun luokkakaveri!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Andersin.
Turun suunnastako?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Länsi-suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mistäpäin suomea?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun luokkakaveri!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Andersin.
Oisko J-E tai H?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Länsi-suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mistäpäin suomea?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun luokkakaveri!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Andersin.
Ei ku PorinAlkuperäinen kirjoittaja länsi-suomesta:Turun suunnastako?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Länsi-suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mistäpäin suomea?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun luokkakaveri!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Andersin.
Ootko asunut omakotitalossa bar 19 takana, Ratsulan vieressä?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Ei ku PorinAlkuperäinen kirjoittaja länsi-suomesta:Turun suunnastako?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Länsi-suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mistäpäin suomea?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun luokkakaveri!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Andersin.
En oo, eikä tää mun luokkakamunikaan ooAlkuperäinen kirjoittaja Porista:Ootko asunut omakotitalossa bar 19 takana, Ratsulan vieressä?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Ei ku PorinAlkuperäinen kirjoittaja länsi-suomesta:Turun suunnastako?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Länsi-suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mistäpäin suomea?Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun luokkakaveri!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Andersin.
Oi kuinka kaunis mielikuva tästä tulee, ja kuulostaa kauniilta lausuttunakinAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Hopealehto.