G: Naiset! Minkä taidot omaat, mikä ei ole niin naisellinen?

• Viestiketjun aloittaja hymyhuuli
  • Ensimmäinen viesti
desert
Pelaan lätkää.
Vaihdan lamput, sulakkeet...
Asennan aina meidän viihde-electroniikka laitteet sekä huollan ne.
Kasaan meidän huonekalut ja kasasin myös keittiön kalusteet.
Osaan sorvata ja käyttää muutenkin erilaisia työkaluja (moottorisahaan en ole vielä koskenut)
Raksahommia esim. laatotus, villotus, ulkovuoripaneelin asennus onnistuu kuten myös tapetointi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:
Alkuperäinen kirjoittaja desert:
Vaihdan lamput, sulakkeet...
Mäkin osaan nämä!

Olen myös kiinnittänyt valaisimia vanhanaikaiseen 'sokeripalaan' sekä asentanut irtonaisen pistotulpan kiinni johtoon (vuollut erivärisistä johtimista eristeet paljaiksi ja ruuvannut johtimet sitten tulpan päähän kiinni)!
mäkin :snotty:

Vaihdan kuorma-auton renkaan vartissa jos on pulttipyssy ja pari rautakankea käytössä - sen sisemmänkin ;)

ja pari muutakin huoltohommaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja koooomikko:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mulla on rallitutkinto ja ollut lisenssikin, joka ei tosin ole ollut voimassa pitkään aikaan.
No kappas! Mikäs sai sinut tuolle tielle? Ja ajatko vielä? Aiotko?
Isäni ajoi rallia ja sitä kautta tuli kiinnostus. En tosin ole itse ajanut kilpaa, istunut vain kartturin paikalla muutamia kertoja. Olen ollut enemmänkin huoltojoukoissa.

koooomikko
Mulla on rallitutkinto ja ollut lisenssikin, joka ei tosin ole ollut voimassa pitkään aikaan.
Isäni ajoi rallia ja sitä kautta tuli kiinnostus. En tosin ole itse ajanut kilpaa, istunut vain kartturin paikalla muutamia kertoja. Olen ollut enemmänkin huoltojoukoissa.
Oot mun idoli! :D
Mies haluais mut kartturiksi mutta en ole vielä lähtenyt.

Oot mun idoli! :D
Mies haluais mut kartturiksi mutta en ole vielä lähtenyt.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Se on upea tunne, kun auto liitää ja mennään lujaa. Ainoa ehto oli mulla, että luotan kuljettajaan. Setäni joskus kysyi mua kartturiksi enkä halunnut mennä, sillä häneen en luottanut tarpeeksi :D

*BC*
Ai niin, mullakin on kuorma-autokortti. Tosin en ole sellaista ajanut varmaan tämän vuosituhannen puolella. Sekin taito varmasti ruostunut pahasti :ashamed:
Suosittelen iShiftiä D: eli automaattiveihteita, niiden ohjelmat on kehittyneet alusta eikä tarvi meittiä puolittajaa tai aluevaihtajaa :heart:

Ainoa mikä mietityttää on pelivara tiellä reunoilla ja kääntösäde :ashamed:

Yhteistyössä