G Naiset: annatko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja humala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nimittäin meillä melkein alkaa olla tapa että juo kännit ja sitten kahdelta yöllä kun oon menossa nukkuu ni alkaa vonkaa seksiä... sairaan ärsyttävää. Ja kun itteesä ei tee mieli, nii puolikuivalla mennään ja kaks seuraavaa päivää paikat hellänä.

Alkuperäinen kirjoittaja humala:
nimittäin meillä melkein alkaa olla tapa että juo kännit ja sitten kahdelta yöllä kun oon menossa nukkuu ni alkaa vonkaa seksiä... sairaan ärsyttävää. Ja kun itteesä ei tee mieli, nii puolikuivalla mennään ja kaks seuraavaa päivää paikat hellänä.

Älä anna sille, jos et oikeasti halua.

Alkuperäinen kirjoittaja humala:

Käytä liukastetta

riippuu omasta mielentilasta.. jos on toinen ihan änkyräkänkyrässä mitä kai aloittaja tarkoittaa niin kohteliaasti kieltäydyn ja ehdotan aamukiksaria tai sit jos suht kunnossa vielä niin todennäköisesti suostun jos mieli tekee..
joskus piristääkin väsytilasta hereille :)

Mä en ikinä antaisi, jos en haluaisi. Tosin mun mies ei ole koskaan kännissä. Jos on niin surkea tapaus, ettei saa naista innostumaan, niin ei tipu. Säälittävää, miten kukaan suostuu tollaseen? :/

Yhteistyössä