G: Näitkö seksiunia?

seireeni
Näen useinkin seksiunia, tosin viimeaikoina ovat olleet kovin elinkeskeisiä :whistle: Joskus on ihania, pitkiä ja tarinanomaisia unia, kun taas toisinaan on vaan kulli suussa kaikessa komeudessaan :p Raskausajat on olleet ehdottomasti villeimpiä aikoja, huh! Ne unet oli jo niin kieroja, että kaipaan sitä mielikuvitusta... :D
 
Nään tosi usein. Monesti myös koskettelen itseäni unissani ja herään siihen kun saan orgasmin.. Monesti poikkeavat toisistaan aika paljonkin. Joskus katselen jotain exääni joka tyydyttää toista naista, tai joku nainen tyydyttää mua tai toisinpäin. Tai sitten joku puolituttu mies alistaa mua ja nussii ihan kunnolla, joskus taas tekee vaan pientä kiusaa kielellä ja sormilla niin etten voi muuta kuin anella lisää.. Joskus otan suihin joltain mieheltä samalla kun toinen nuolee mua.
Tässä yks päivä näin unta että joku tuntematon mies kasvot peitettynä ryösti pankkia jossa mä olin asiakkaana, vaati aseella mut mukaan autoonsa, ajoi jonnekin rantaan ja otti mut laiturilla..:saint: Kaikenlaisia sitä tulee nähtyä :)
 
Näkeehän noita, joskus ihan elävästä elämästä esim. 'kirjekaverin' kanssa käydyn kuuman keskustelun jälkeen on kuin se ei olis ollu unta lainkaan...herkullinen suuseksi, siitä parhaat muistot, joskus toivoo nukahtaessaan että pääsisi samaan uneen takaisin :p
 

Yhteistyössä