G: Näitkö seksiunia?

Mä näin tässä yks yö sellasta unta, et mun vaimon sisko ratsasti mulla ja sit siirryttiin doggystyleen ja heräsin siihen kun laukesin... Ei sillä ihan sexy se nainen onkii, mut vähä se uni yllätti :whistle:
 
tule nähtyä.
Potuttaa kun vaimo seikkailee siellä sun täällä unissaan.
Selkounia olen yrittänyt opetella näkemään, jos opin, lähden panemaan Norah Jonesia, Jemiä, Patricia Kaasia, Natasha Bedingfieldiä, Didoa ja ehkäpä antaisin Madonnallekin.
 
Raskausaikoina näin melkein joka yö. Johtui ehkä jonkinlaisesta puutostilasta ja niistä hormooneista. :D En kyllä enää muista niitä, valitettavasti. Heräsin aina juuri kun olin saamassa... :kieh: Nykyään näen silloin tällöin, mutta miksi ne ei jää mieleen?! :headwall:
 
Nään tosi harvoin, mikä on kyllä ihme juttu, kun muuten tekee mieli hirveen usein ja seksi pyörii päässä liikaakin. Pari kertaa saanut orgasmin unissaan. Jotenkin tosi outo tunne, kun unen pöpperössä ei osaa sanoa, mitä tapahtui, mutta vatsalla tai lakanoissa on selkeät todisteet :D
 
Mä en oikeastaan koskaan näe kunnon seksiunia, vain sellaisia eroottisesti latautuneita kuvia tulee nähdyksi ja yleensä vielä ihan omituisista ihmisistä. Siis sellaisista kenen kanssa ei koskaan oo ees tullu ajatelleeksi, et pitäisiköhän koittaa?!?!?! :whistle:
 

Yhteistyössä