Itse en vielä tiedä, pää lyö tyhjää :)
Kais 19.07.2011 #2 Meillä on lihakasvispataa ja salaattia. Illalla ehkä samaa ruokaa tai teen possun pihvejä ja uunikasviksia.
Meillä on lihakasvispataa ja salaattia. Illalla ehkä samaa ruokaa tai teen possun pihvejä ja uunikasviksia.
"erja" 19.07.2011 #4 Eilistä spagettivuokaa olisi(ensimmäisen kerran tein)kaapissa. Illaksi saatan tehdä itse kalapuikkoja ja perunamuussia.
Eilistä spagettivuokaa olisi(ensimmäisen kerran tein)kaapissa. Illaksi saatan tehdä itse kalapuikkoja ja perunamuussia.
millanen 19.07.2011 #12 äsken söin jäätelön,uunissa itselle lohkoperunoita ja kalapuikkoja. illalla riisiä ja kanafile pihvejä
äsken söin jäätelön,uunissa itselle lohkoperunoita ja kalapuikkoja. illalla riisiä ja kanafile pihvejä
röppö 19.07.2011 #19 Iltaruoaksi lasten toiveesta makaroonilaatikkoa ja porkkanaraastetta ananaksella pitkästä aikaa
"Olen tatuoitu jätkä!" 19.07.2011 #20 Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa: Näytä alkuperäinen viesti Lihapullat uunissa. Niitä kastikkeen joukkoon ja spagettia kaveriksi! Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa: Näytä alkuperäinen viesti Lihapullat uunissa. Niitä kastikkeen joukkoon ja spagettia kaveriksi! Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
"Vieras" 19.07.2011 #21 Peruna-bataattimuusia ja makkarakastiketta syötiin äsken (eiliseltä). Päivällisestä en vielä tiedä. Olen silloin yksin kotona joten varmaan jotain helppoa ja nopeaa. Ehkä grilliltä kebab-salaatti =P
Peruna-bataattimuusia ja makkarakastiketta syötiin äsken (eiliseltä). Päivällisestä en vielä tiedä. Olen silloin yksin kotona joten varmaan jotain helppoa ja nopeaa. Ehkä grilliltä kebab-salaatti =P
Rieputarallaa 19.07.2011 #22 [QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24222025]Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE] On kyllä. Kuin?