G: Montako vuotta asuntolainaa jäljellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja velallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
23v olen ja 16 vuotta jäljellä tällä hetkellä. Mutta korot nousee jossain vaiheessa ja toisaalta taas meidän on tarkoitus alkaa maksamaan enemmän tuota lainaa kun saadaan talous muuten kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjat:
39v ja lainaa sellaset 18-19v tällä maksutahdilla ja näillä koroilla! Eläkkeelle jäädessä asuntolaina maksettu ;)

Taidan itse vetää pohjat eli olen 41v. ja lainaa jäljellä (kun uutta joudutaan ottamaan) 20 vuotta.... Ja miehellä ikää 50v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjat:
39v ja lainaa sellaset 18-19v tällä maksutahdilla ja näillä koroilla! Eläkkeelle jäädessä asuntolaina maksettu ;)

Taidan itse vetää pohjat eli olen 41v. ja lainaa jäljellä (kun uutta joudutaan ottamaan) 20 vuotta.... Ja miehellä ikää 50v.

No et, anoppi maksoi päälle seitsemänkymppisenä viimeiset erät asuntolainaa pois. ;)

Ikää meillä toisella -40 ja toisella +40. Laina otettiin 20v maksuajalla (tasaerä) ja pari vuotta on maksettu. Näillä koroilla maksuaika on tainnu vähän lyhentyä, että tän hetken tilannetta en tiedä. Jossain vaiheessa jollain laskurilla arvioin et laina-aika ois lyhenny vuosilla tällä korolla. Mut eiköhän tuo maksuaika lähenny taas tuota 20v kun korot nousee.

Yhteistyössä