g: montako tuntia nukut yössä/paljonko tarvitset unta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8 tuntia olis ihanaa. 9 tuntia luksusta. 7 tuntia on todellista.

Asiaan vaikuttaa paljon se, et onko saanu nukkua yhteenmenoon 7h vai käyny siinä välissä hereillä pari kolme kertaa. 7 tuntiaki yhteenmenoon olis ihanaa :)

Viimeksi muokattu:
No nukun noin kolme tuntia (kyllä).
Yksi pumppasin maidot ja sanoin miehelle että hoitaa tämän yön. Mitään tullut siitäkään. Ennen tuota unisiepparia nukuin noin seitsemän tuntia. No elämä antaa, elämä ottaa. Haaveilen päivästä, jolloin saan nukkua 5 tuntia. Siitä, että saisin nukkua niin paljon kuin haluan, on todennäköisesti turha odottaa kymmeneen vuoteen, jos yhtään siskoonsa tullut.

Nukun paljon... saatan nukkua 12h yössä, mut pärjään myös vähemmällä. Teen keikkatyötä eli välillä jää unet vähiin. Kotona kaks lasta 4v. ja 7v. molemmat mun vastuulla, jos minä olen kotona mies ei tee mitään, jos olen poissa(töissä) hoitaa kaikki.

6h putkeen olis aika luksusta. olen imettänyt nyt 1v4kk kaksosia lasten tahtisesti eli 8 herätystä klo 23 ja 7 välillä on ollut ihan normaalia. 2 viimeisintä yötä on mennyt tyyliin kahdella herätyksellä ja eron kyl huomaa omassa voinnissa.

riippuu vuorokaudesta, mutta ehkä noin. 7-8h normisti ja sitten taas kun uneton vaihe päällä niin pärjään kyllä 2-5h unilla, ihan nyt miten nukuttaa sattuu. Ennen lasta nukuin 8-10h unet.

Usein viikolla nukun 7 h yössä. Tarvitsisin kyllä enemmän, 8 riittäisi ihan hyvin, mutta 9 olisi kaikkein paras, ja 10 vielä parempi, äitiyslomalla ja hoitovapaalla nukuin joa yö 9-10 h.

Nukun n. 8 tuntia ja tuntuu ettei mikään unimäärä riittäisi!! Aina väsyttää (saattaa tosin nyt liittyä meneillään olevaan raskauteen..). Nyt tuntuu etten edes muista aikaa jolloin ei halunnut kokoajan mennä nukkumaan : /

Täysikuuna useampi yö menee 2 tunnin unilla ja aamulla kello soi. Olen iltavirkku ja vähäuninen ja 6 tuntia on luksusta. Ei vain malta lähteä ja nauttin illoista.

Yhteistyössä