G:montako käsilaukkua omistat?

huh huh,tulipahan tuossa vaan siivottua vaatehuone...jos edes pari päivää pysyis siistinä.
laskin sitten siinä samassa vaan että montakohan näitä laukkujakin on, tulos oli että 10 käsilaukkua,ja 3 isompaa laukkua
missä muuten säilytätte laukkuja?
mä nyt runttasin ne vain tuonne vaatehuoneeseen....ku ei oo niille paikkaa ja tilaa
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Te joilla on vain yksi ttai kaksi laukkua, ettekö koskaan kaipaa vaihtelua? Ja käykö se yksi laukku sitten kaikkien asujen kanssa?
kun mä kaipaan vaihtelua niin ostan uuden laukun ja nakkaan vanhan menemään. ja en kyllä oo ikinä aatellu et laukun pitäis sopia kaikkien asujen kanssa. ihan sävy sävyynkö pitäis olla?
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Te joilla on vain yksi ttai kaksi laukkua, ettekö koskaan kaipaa vaihtelua? Ja käykö se yksi laukku sitten kaikkien asujen kanssa?
kun mä kaipaan vaihtelua niin ostan uuden laukun ja nakkaan vanhan menemään. ja en kyllä oo ikinä aatellu et laukun pitäis sopia kaikkien asujen kanssa. ihan sävy sävyynkö pitäis olla?
Mä tykkään olla sävy sävyyn.
Ja esim talvella käytän jotain mustia nahkalaukkuja, kesällä kankaisia kesäkasseja.
Ja bilettämässä eri laukkua kuin töissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Te joilla on vain yksi ttai kaksi laukkua, ettekö koskaan kaipaa vaihtelua? Ja käykö se yksi laukku sitten kaikkien asujen kanssa?
kun mä kaipaan vaihtelua niin ostan uuden laukun ja nakkaan vanhan menemään. ja en kyllä oo ikinä aatellu et laukun pitäis sopia kaikkien asujen kanssa. ihan sävy sävyynkö pitäis olla?[/quote]

Tietenkään ei sävy sävyyn (kauhistus), mutta en esim. olohousujen kanssa kauppaan lähtiessäni ota leopardikuvioista pikkulaukkua tai punaista satiinilaukkua, niin kuin en myöskään leffadeitille lähde korilaukun kanssa.
 

Yhteistyössä