...
pah minun poika on niin hyvätapainen kiltti ja todella hyvin kehittynyt. Pieni oli syntyessään ensimmäisen kerran oli kipeänä yli vuoden ikäisenä. Ei oo ollut korvatulehduksia. ja todella harvoin kipeä muutenkin. Päiväkodissa kehuttu hyvin kehittyneeksi jne... Ehkäpä haet takaa tätä että tupakoiva äiti on välinpitämätön paskiainen joka ei osaa huolehtia lapsista ja tästä johtuen lapset on tyhmiä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no haen sitä, että AINA ne merkit lapsessa näkyy. Vaikka äiti väittäisi mitä.Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:No, tuon villeyden ja mesoamisen laittaisin kyllä ihan muun kuin tupakan piikkiin.. vaikken toki tupakointia raskausaikana hyväksykään. Vähän kuluneita nämä aloitukset tästä aiheesta, kun menevät aina samaan vääntöön eikä oikeaa keskustelua oikein synny. kaikella kunnioituksella ap, olisi mukava tieää, että mitä tällä aloituksella haet?Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eivät ole oppineet kovin nopeasti esim. puhumaan, on astma puhjennut ennen kouluikää, ovat villejä, mesoavia lapsia.. osa kouluikäisiä, osa alle.Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:Hmmm.. millä tavalla tyhmiä? Minkä ikäisiä, ja millä tavoin tämä "tyhmyys" ilmenee? Ihanko faktana tiedät, että lapsilla on jotain sairauksia, kehitysviivästymiä tai oppimishäiriöitä? Diagnooseja? Vai voisiko tämä "tyhmyys" olla kasvatuskysmys? Vähän hätäisesti aloituksesi roiskaisit, ilmeisesti provosointimielessä... Vähän perusteluita tai tarkempia kuvailuja kaipaisi, jottei uskottavuus vallan kärsi.Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
Mutta sitten jos mennään muutaman tupakoimattoman äidin lapsia katsomaan niin niiltä löytyy sitten vaikka mitä allergioita ja korvatulehduksia. Itse en tiedä Yhtäkään raskaana ollessa tupakoivaa kenellä olisi lapsella jotain sairauksia.