Millai tyhmiä ja sairaita. Kuvailetko hieman?Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
no sellaisia että ei ole oppineet ihan ikätasoisesti asioita. ovat aina korvatulehduksessa, sairastavat astmaa.Alkuperäinen kirjoittaja höh:Millai tyhmiä ja sairaita. Kuvailetko hieman?Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
Hmmm.. millä tavalla tyhmiä? Minkä ikäisiä, ja millä tavoin tämä "tyhmyys" ilmenee? Ihanko faktana tiedät, että lapsilla on jotain sairauksia, kehitysviivästymiä tai oppimishäiriöitä? Diagnooseja? Vai voisiko tämä "tyhmyys" olla kasvatuskysmys? Vähän hätäisesti aloituksesi roiskaisit, ilmeisesti provosointimielessä... Vähän perusteluita tai tarkempia kuvailuja kaipaisi, jottei uskottavuus vallan kärsi.Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
mun äidillä on 7 lasta, kaikkien kohdalla polttanut raskaana, eikä meistä kukaan ole tyhmä tai sairas tai muutenkaan epänormaali.Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
no eivät ole oppineet kovin nopeasti esim. puhumaan, on astma puhjennut ennen kouluikää, ovat villejä, mesoavia lapsia.. osa kouluikäisiä, osa alle.Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:Hmmm.. millä tavalla tyhmiä? Minkä ikäisiä, ja millä tavoin tämä "tyhmyys" ilmenee? Ihanko faktana tiedät, että lapsilla on jotain sairauksia, kehitysviivästymiä tai oppimishäiriöitä? Diagnooseja? Vai voisiko tämä "tyhmyys" olla kasvatuskysmys? Vähän hätäisesti aloituksesi roiskaisit, ilmeisesti provosointimielessä... Vähän perusteluita tai tarkempia kuvailuja kaipaisi, jottei uskottavuus vallan kärsi.Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:Hmmm.. millä tavalla tyhmiä? Minkä ikäisiä, ja millä tavoin tämä "tyhmyys" ilmenee? Ihanko faktana tiedät, että lapsilla on jotain sairauksia, kehitysviivästymiä tai oppimishäiriöitä? Diagnooseja? Vai voisiko tämä "tyhmyys" olla kasvatuskysmys? Vähän hätäisesti aloituksesi roiskaisit, ilmeisesti provosointimielessä... Vähän perusteluita tai tarkempia kuvailuja kaipaisi, jottei uskottavuus vallan kärsi.Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
No, tuon villeyden ja mesoamisen laittaisin kyllä ihan muun kuin tupakan piikkiin.. vaikken toki tupakointia raskausaikana hyväksykään. Vähän kuluneita nämä aloitukset tästä aiheesta, kun menevät aina samaan vääntöön eikä oikeaa keskustelua oikein synny. kaikella kunnioituksella ap, olisi mukava tieää, että mitä tällä aloituksella haet?Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eivät ole oppineet kovin nopeasti esim. puhumaan, on astma puhjennut ennen kouluikää, ovat villejä, mesoavia lapsia.. osa kouluikäisiä, osa alle.Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:Hmmm.. millä tavalla tyhmiä? Minkä ikäisiä, ja millä tavoin tämä "tyhmyys" ilmenee? Ihanko faktana tiedät, että lapsilla on jotain sairauksia, kehitysviivästymiä tai oppimishäiriöitä? Diagnooseja? Vai voisiko tämä "tyhmyys" olla kasvatuskysmys? Vähän hätäisesti aloituksesi roiskaisit, ilmeisesti provosointimielessä... Vähän perusteluita tai tarkempia kuvailuja kaipaisi, jottei uskottavuus vallan kärsi.Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
no haen sitä, että AINA ne merkit lapsessa näkyy. Vaikka äiti väittäisi mitä.Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:No, tuon villeyden ja mesoamisen laittaisin kyllä ihan muun kuin tupakan piikkiin.. vaikken toki tupakointia raskausaikana hyväksykään. Vähän kuluneita nämä aloitukset tästä aiheesta, kun menevät aina samaan vääntöön eikä oikeaa keskustelua oikein synny. kaikella kunnioituksella ap, olisi mukava tieää, että mitä tällä aloituksella haet?Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eivät ole oppineet kovin nopeasti esim. puhumaan, on astma puhjennut ennen kouluikää, ovat villejä, mesoavia lapsia.. osa kouluikäisiä, osa alle.Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:Hmmm.. millä tavalla tyhmiä? Minkä ikäisiä, ja millä tavoin tämä "tyhmyys" ilmenee? Ihanko faktana tiedät, että lapsilla on jotain sairauksia, kehitysviivästymiä tai oppimishäiriöitä? Diagnooseja? Vai voisiko tämä "tyhmyys" olla kasvatuskysmys? Vähän hätäisesti aloituksesi roiskaisit, ilmeisesti provosointimielessä... Vähän perusteluita tai tarkempia kuvailuja kaipaisi, jottei uskottavuus vallan kärsi.Alkuperäinen kirjoittaja --a:Itse tiedän pari ja kaikkien lapset jotenkin tyhmiä ja sairaita.
nää kommentit on vähän vaarallisia antamaan jollekin "oikeutuksen" polttaa. Kai me kaikki tiedetään lääketieteelliset faktat siitä, että sikiö ei paljoa siitä tupakoinnista perusta.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Olen polttanut enemmän tahi vähemmän. Sen kohdalla josta en polttanut on meillä se allergisin. Joten se siitä.