G. Monta lasta on?, lasten iät? oma ja miehesi ikä? ja onko toiveissa vielä lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä 37v, mies 39v, lapset 7v ja 5 viikkoa. Lasten piti olla tässä mutta vähän jossain tuolla takaraivossa kolkuttelee ajatus vielä kolmannesta lapsesta :)

Minä 26 :x
Mies 29 :x
Ei ole lapsia.
Haluaisin 4 tai 5 lasta tai ainakin 3. =) Tuohon viiteen lapseen tulisi aikamoinen kiire hankkia/saada heidät. Minulle sopisi kyllä kahdet kaksosetkin hyvin. Itseasiassa kaksosvauvat ottaisin ennemmin kuin yhden vauvan kerrallaan. Ensin voisi tulla kaksospojat ja sitten kaksostytöt. =)

Minä 31, mies 40.

Uusperheen lapset:
13v
11v
8v
1v9kk
rv 33+1
Lisäksi bonus-lapset, eli miehen etätenavat 15v ja 12v

Saako tulla lisää? Njaa, just nyt ei ehkä hirveästi houkuttele, mutta mieli voi muuttua jahka maha-asukki saadaan maailmaan ja kasvaa hieman. Mies on jo muutaman kerran heittänyt ilmaan jonkun lauseen "seuraavasta" :D

Neljä lasta; 7v, 6v, 3v ja 1,5v. Lisää lapsia, joko tulee tai ei. Ei varmuutta kumpaankaan suuntaan ;D Yksi korkeintaan kuitenkaan varmaan enää. Ikää molemmilla liki 30.

Minäpä vastaan tähän myös, vaikka en ehkä kuulukaan ihan "kohderyhmään".

Minä olen 33, mies 45. Ei lapsia. En varmaan myöskään tule. Yhtä voisin ehkä harkita, mutta vielä ei ole tullut vauvakuumetta - ja jos ei tule, ei tule lapsiakaan. :)

Mie 25v, lapseni 6-ja 4-vuotiaat.

Mies 36v, hällä 15-ja 11-vuotiaat lapset.

Yhteisiä ei ole, enkä minä välttämättä edes halua. Tosin mies on saanut jo ehdottoman ein horjumaan, tiiä sitten jos meillekkin vielä :D

Minä 23v, mies 29v. Lapsia 3kpl. Tyttö 2v2kk sekä kaksostytöt 10kk.
Mä haluaisin lisää lapsia, en tosin tiiä onko järkeä kun maapallolla jo niin paljon ihmisiä... Voitais joskus tulevaisuudeessa ruveta sijais-/tukiperheeksi tai adoptoida.

Yhteistyössä