G. Monta lasta on?, lasten iät? oma ja miehesi ikä? ja onko toiveissa vielä lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla lapsia viisi
19v tyttö
17 v tyttö
14 v tyttö
9v poika
7v tyttö

Mulla ikää 40
Mies täyttää pian 37v

Mä kyllä haaveilen edelleen vauvasta / lapsesta, mutta jos odottais jo mummoutumista---

MInä 34v, mies 35v.
Lapset
14v,
12v
11v
9v
7v ja
4v

Lisää saa tulla jos on tullakseen mut aika epätodennäköistä tuo enää on (mulla häikkää kuukautisten kanssa) .

Minä 35 v, mies 31 v, tyttö pian 8 v ja poika pian 6 v.

Kolmas lapsi tulossa, kesäkuussa syntyy jos kaikki menee hyvin. Hänet kovasti haluaisimme. Sen jälkeen taitaa perheen lapsiluku olla täynnä, tai sitten ei ole - turha sitä vielä on päättää.

Minä 24v. mies 27v.
Tyttö 3,5v. ja poika 1v3kk.

En usko, että haluttaisiin lisää lapsia, mutta en vanno mitään. Voihan se olla, että joku iltatähti sitten myöhemmin tuntuukin hyvältä ajatukselta.

Viimeksi muokattu:
Minä 27 v, mies 35 v, lapsia 2, iät 2v ja 4 kk. Tällä hetkellä ei toiveissa enempää, mutta tiedostan, että olen vielä niin nuori että lastentekoikää on jäljellä ja mieli saattaa muuttua.

Mä oon 27 ja mies on 30. Mulla 5 vuotias lapsi ja miehellä 8 vuotias laps. Yksi yhteinen 4kk ikäinen vauveli löytyy. Haaveissa minulla ainakin vielä vähintään yksi laps, mutta odotellaan vielä ainakin vähän aikaa.

Yhteistyössä