G: Monesko alkionsiirto toi plussan?

1. IVFn tuoresiirto, yksi alkio siirrettin ja tuli nega.
1. IVFn 1. PAS, yksi siirrettiin ja tuli nega.
1. IVFn 2. PAS, kaksi siirrettiin ja PLUSSA!

Mulla sama kuin Soleililla ei mitään viivanpaikkoja, haamuja saati plussiakaan näkynyt koko kolmen vuoden yrityksen aikana!
 
1. ICSIn tuoresiirto, yksi siirrettiin ja nega tuli.
1. ICSIn 1. PAS, kaksi siirrettiin ja plussan sain ja tytär nyt 3.5v
1. ICSIn 2. PAS, yksi siirrettiin ja nega tuli
1. ICSIn 3. PAS, yksi siirrettiin ja nega tuli
1. ICSIn 4. PAS, yksi siirrettiin ja nega tuli
2. ICSIn tuoresiirto, yksi siirrettiin ja plussa tytär nyt 10kk
2. ICSIn 1. PAS, kaksi siirrettiin ja nega tuli
2. ICSIn 2. PAS, kaksi siirrettiin ja 8.9 saan tietää miten käy.
 
Muistankohan vielä, jotenkin näin:

1.inssi:nega
2.inssi:nega
3.inssi:nega
1.ICSI:nega, josta
1.PAS:nega
2.PAS:nega
3.PAS:nega
4.PAS:nega
Luomuraskaus hoitojen välissä, mutta vaavi todettiin kuolleeksi rv.12
2.ICSI:nega
5.PAS:plussa, joka olikin kemiallinen, ei kauaa voinut iloita..
6.PAS:nega
3.ICSI.Siirrettiin 2 ja kauan kaivattu plussa!!!Kaikkien alkuvaikeuksien jälkeen tyttö ja poika syntyivät rv 34 ja tuolla nuo 3kk ikäiset ihanuudet tuhisevat!
Voimia, älä menetä toivoa
:heart:
Meillä oli takana 5v lapsettomuutta, miehellä todettu kromosomi 13-14 Robertsonin transkolaatio
 
1 IVF tuoresiirto nega (siirretty 1kpl 4-soluinen)
1PAS plussa, keskenmeno 7+3 (siirretty 1kpl 5-soluinen)
2 PAS nega (siirretty 2kpl 4-soluisia)
2 IVF nega( siirretty 1kpl blasto)
1 PAS nega(siirretty 2kpl blastoa)
3 IVF plussa(siirretty 2kpl 4-soluisia)

Kaikki siirretyt alkiot ovat olleet top-alkioita. Pitkä ja kivinen on ollut tie.
 
Haluan nostaa tämän ylöspäin. :heart:
Koska toivoa on.

1) 1. ICSI = nega (2 alkiota)
2) 1. ICSI:n 1.PAS = nega (2 alkioita)
3) 2. ICSI = nega (1 alkio)
4) 2. ICSI:n 1.PAS = nega (1 alkio)
5) 2. ICSI:n 2.PAS = neha (1 alkio, blasto)
6) 3. ICSI = plussa (2 alkiota)

Haluan toivottaa kaikille tsemppiä ja onnistumista. Älkää luopuko toivosta. Itse olin jo hiukan epätoivon partaalla, mutta plussa vaan tuli. Nyt jännäillään montako matkustajaa on kyydissä. :heart: Pitkä tie on vielä edessä, mutta raskaus on ainakin lähtenyt alkuun.

Meillä lapsettomuuden taustalla miehen vasektomia. :( Kaikesta huolimatta, voi siis onnistua.
 
2x Inseminaatio -> negaa
1. IVF (1 alkio) -> nega
1. PAS (1 alkio) -> nega
2. PAS (1 alkio) -> nega
3. PAS (2 alkiota) -> plussa ja kkm rv 7+3
4. PAS (2 alkiota) -> plussa ja kkm rv 5+0
2. IVF (2 alkiota) -> plussa (menossa rv 8+0 ja yhden asukin syke nähty muutama päivä sitten)
 
2005 luomuplussa > tuulimuna
1. inssi > nega
2. inssi > nega
3. inssi > nega
4. inssi > nega
1. ICSI > nega
1. lahjasolu ICSI > nega
2. ICSI > nega
2. lahjasolu IVF > plussa, keskenmeno rv 8+6
2. lahjasolu IVF:n PAS > nega
3. lahjasolu IVF > plussa, kesken heti alkuunsa
3. lahjasolu IVF:n PAS > nega

Kaikki putkihoidot kahden alkion siirtoja.
 
luomuplussa 04/08 -> tuulimuna
inssi 04/09 -> nega
inssi 05/09 -> nega
inssi 06/09 -> nega
1.ivf 09/09 -> plussa, tuulimuna ja keskenmeno rv 6+5
1.pas 01/10 -> nega
2.ivf 04/10 plussa ja kaksoisraskaus, nyt rv 11+3

Tasan kaksi vuotta siis meni oikeaan raskauteen, joten olen jo siitä todella kiitollinen. Meillekin voi tulla muitakin raskauksia kuin tuulimunia. Kova pelko menetyksestä on edelleen, mutta varovaisen positiivisesti uskon tulevaan. Toivon kovasti voimia ja uskon tulevaan kaikille hoidoissa oleville.
 
Meille ensimmäinen siirto toi plussan. Ensimmäisessä IVF:ssä ei päästy edes siirtoon ja tämä toinen IVF sitten onnistui, että jopa siirtoonkin päästiin... Kaksi hyvää siirrettiin ja viel täs odotellaan 1.ultraa, jotta selviää montako masussani asustaa -vai asustaako kukaan. Suht luottavaisin mielin tällä hetkellä taas raskauden varmistusta odotellaan. =)

(Takana ennen IVF-hoitoja on pari inssiä ja 4 vuotta yritystä ja kaksi kohdun ulkoista raskautta.)

 
1. IVF/ICSI tuoresiirto, 2 alkiota > plussa, mutta toinen kesken rv 5+ ja toinen keskeytynyt km rv 10+4 > lääkkeellinen tyhjennys, joka pieleen > kaavinta
1.IVF/ICSI 1. PAS, 2 alkiota, sulatuksessa iso kato, toivoa ei annettu, alkiot taantuneinta > plussa, mutta rv 7+3 todettiin tuulimunaksi > lääkkeellinen tyhjennys
1.IVF/ICSI 2.PAS 2, alkiota > nega

Näiden lisäksi vielä 2 kemiallista raskautta clomit+terolut -hoidoilla ja 2 IUI -hoidosta negaa. Tulossa 2. IVF/ICSI pitkällä kaavalla. Epäilyttää, pääsenkö koskaan alkuraskauden ultria pidemmälle ja tuleeko synnärin sijaan tutummaksi naistentautien poli ja kaavinnat.
 
1. IVF (1 siirrettiin) --> nega
- PAS (1 siirrettiin) --> nega
- PAS (1 siirrettiin) --> nega

2. IVF (2 siirrettiin) --> PLUSSA (terve poika syntyi)
- PAS --> ei päästy siirtoon

3. IVF (2 siirrettiin) --> nega
- PAS (2 siirrettiin) --> nega

4. IVF (2 siirrettiin) --> PLUSSA (lukumäärästä tai lopputuloksesta ei vielä tietoa, koska olen niin alussa)

Ei kemiallisia, keskenmenoja tai tuulimunia. lapsettomuuden syynä erittäin hankala endometrioosi.

-rallis 6+1
 
Ekan IVF:n eka ja viimeinen PAS toi plussan, mutta raskauden jatkuminen on vielä kysymysmerkki. Vuotoa tulee, varhaisultraan olen menossa eli on saattanut mennä kesken. Yksi top-alkio siirrettiin lääkkeelliseen kiertoon. Toinen samalla oljella ollut top ei selvinnyt ja pakkanen on nyt tyhjä. Lapsettomuuden syynä minun pcos ja kilpirauhasen vajaatoiminta, miehessä ei vikaa.
 
Moi kaikille! Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa, koska huomaan kaipaavani vertaistukea hoitojen viidakossa. Meillä yritystä 1. Tuoresiirto ICSI:stä (nega) ja kaksi PAS:a (yksi lääkkeellinen toinen luonnolliseen kiertoon), joista toinen taitaa huomenna päättyä negaan. Kaikki alkiot ovat olleet top-luokkaa.. Syy hoidoissa on miehen vähäiset simpat.

Minua kiinnostaa, mitä teille on kerrottu mielentilan / stressin yms. vaikutuksesta hoitotuloksiin. Tai onko plussanneilla tähän liittyen vinkkejä? Olen syönyt hoidoissa kortisonia Prednisonia, joka itsessään aiheuttaa mm. sydämentykytystä. Olen huono nukkumaan muutenkin stressitilanteessa ja olen valvonut muutamia öitä piinaviikkojen aikana. Unilääkkeitähän en tietysti ole voinut käyttää.. En voi olla miettimättä, mikä valvomisen vaikutus on. Mieli oli tässä viimeisessä siirrossa suht korkealla, mutta välillä toivottomuus on vallannut mielen.

Ovatkohan plussanneetkin hermoilleet? Vai onko yksi plussan salaisuus Dalai Laman tyyneys? Onko tällainen rauhallisuus edes mahdollista, kun prosessi on kuitenkin niin raskas nimenomaan henkisesti? Millaisia kokemuksia muilla on?

Ja kuulisin mielelläni, jos jollakin on jakaa hyviä mielenhallinnan vinkkejä. Syvähengitystä olen kokeillut ja yön pimeinä tunteina siitä on ollut myös apua esim. tuon sydämen rauhoittamisessa.
 
Ekan IVF:n eka ja viimeinen PAS toi plussan, mutta raskauden jatkuminen on vielä kysymysmerkki. Vuotoa tulee, varhaisultraan olen menossa eli on saattanut mennä kesken. Yksi top-alkio siirrettiin lääkkeelliseen kiertoon. Toinen samalla oljella ollut top ei selvinnyt ja pakkanen on nyt tyhjä. Lapsettomuuden syynä minun pcos ja kilpirauhasen vajaatoiminta, miehessä ei vikaa.
Tämä meni kesken. :'( Toinen ivf-kierros suunnitteilla ja toivottavasti paremmalla menestyksellä.
 

Yhteistyössä