G: MITKÄ KÄÄNTYVILLÄ ETUPYÖRILLÄ VARUSTETUT VAUNUT OTTAISIT ITSELLESI JA MIKSI?!

vpi
Siinä oli kysymys. En kaipaa tänne sit ketään joka alkais valittaa miten huonot kääntyvät etupyörät on jne. KOSKA OLLAAN JO PÄÄTETTY, ETTÄ MEILLE TLEE VAUNUT KÄÄNTYVILLÄ ETUPYÖRILLÄ JA PISTE!!! =)

Mutta vielä pitäisi päättää mitkä ostaisi. mitkä sinä ostaisit ja miksi?!


kiitos taas!
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi vaunut kääntyvillä etupyörillä?

(Huomaa, en valita, kysyn mielenkiinnosta)
Koska mun mielestä niitä on helpompi käsitellä ja pääsen niillä paremmin busseihin ja kauppoihin kuin jollain Brion kombeilla.
Mun on nyt ihan pakko kyllä kysyä, että onko sinulla ihan kokemustakin asiasta? Minäkin nimittäin luulin noin, mutta käytäntö osoitti luulon vääräksi...
 
vpi
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi vaunut kääntyvillä etupyörillä?

(Huomaa, en valita, kysyn mielenkiinnosta)
Koska mun mielestä niitä on helpompi käsitellä ja pääsen niillä paremmin busseihin ja kauppoihin kuin jollain Brion kombeilla.
Mun on nyt ihan pakko kyllä kysyä, että onko sinulla ihan kokemustakin asiasta? Minäkin nimittäin luulin noin, mutta käytäntö osoitti luulon vääräksi...
ei ole kokemusta, mutta uskon näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi vaunut kääntyvillä etupyörillä?

(Huomaa, en valita, kysyn mielenkiinnosta)
Koska mun mielestä niitä on helpompi käsitellä ja pääsen niillä paremmin busseihin ja kauppoihin kuin jollain Brion kombeilla.
no tohon asiaan ei oo mitään väliä kääntyykö etupyörät vai ei. sähän vaan pukkaat ne suoraan sinne auton kyytiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi vaunut kääntyvillä etupyörillä?

(Huomaa, en valita, kysyn mielenkiinnosta)
Koska mun mielestä niitä on helpompi käsitellä ja pääsen niillä paremmin busseihin ja kauppoihin kuin jollain Brion kombeilla.
Mun on nyt ihan pakko kyllä kysyä, että onko sinulla ihan kokemustakin asiasta? Minäkin nimittäin luulin noin, mutta käytäntö osoitti luulon vääräksi...
tämä on totta että kääntyvät on huonot!voi kippaa kun laittaa bussiin niitä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
niin miksei kukaan ehdota Teutonioita?, ovatko ne huonoja vai mikä on se syy, ettei kukaan täällä suosittele niitä?
Ootko huomannut että et ole juuri saanut suosituksia ja varmasti ihan siksi, että usein ne kääntyvät etupyörät ei ole hyviä. Mun suositus on kuitenkin Geslein Vision Fin, tosin ne on kolmipyöräiset.
 
???
No en usko et Teutoniat sen paskempii on mitä muutkaan. Kaikilla vaan on mielipiteensä, ja vissiin täällä ei oo vielä ollu yhtään teutonioiden käyttäjää. Kaverilla sellaset on, eikä tuo oo valittanu.
 
jos mul olis ollu kääntyvät viime talvena, en olis päässy tuol kinoksissa senttiäkään eteenpäin. mun kriteeri numero 1 vaunuille oli 4 tukevaa pyörää, jotka ei heilu. muista, lumi voipi sadella jo lokakuussa!
 
vpi
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
No en usko et Teutoniat sen paskempii on mitä muutkaan. Kaikilla vaan on mielipiteensä, ja vissiin täällä ei oo vielä ollu yhtään teutonioiden käyttäjää. Kaverilla sellaset on, eikä tuo oo valittanu.
Mitkä Teutonian mallistosta hänellä on?
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
No en usko et Teutoniat sen paskempii on mitä muutkaan. Kaikilla vaan on mielipiteensä, ja vissiin täällä ei oo vielä ollu yhtään teutonioiden käyttäjää. Kaverilla sellaset on, eikä tuo oo valittanu.
Mitkä Teutonian mallistosta hänellä on?
Hänellä on kylläkin ne kolmipyöräiset eli Spirit S 3 muistaakseni.

 
Alkuperäinen kirjoittaja celia81:
jos mul olis ollu kääntyvät viime talvena, en olis päässy tuol kinoksissa senttiäkään eteenpäin. mun kriteeri numero 1 vaunuille oli 4 tukevaa pyörää, jotka ei heilu. muista, lumi voipi sadella jo lokakuussa!
tätä mieltä minäkin. varsinkin jos vauva kerta syntyy tänä kesänä kun alkaa olla jo elokuu, niin ei kauaa kerkeä lykkimään ennen lumen (sohjon) tuloa.
 
Ja vielä jatkan Hartanin vaunujen ylistämistä (kokemusta on siis Bugaboista, Phil&Tedseistä, emmaljungasta ja Peg Peregoista), että ne ovat tukevuudesta ja jämäkkyydestä huolimatta todella kevyet työntää. No ehkä en niitä en ihan Helsingin keskustaan ostaisi, mutta muualle Suomessa kyllä.
 

Yhteistyössä