G: Mitkä sanat ärsyttävät?

moon-minä olen, soot- sinä olet..ym saman tyyliset vertaukset. ihan ällöä.
ja musta tuo oksutauti on ihana sana, paljon parempi kuin oksennustauti joka jo nostaa karvat pystyyn itsessään=)
ja masuasukki on kans ihana=)=)parempi ku sikiö, tahi alkio=)
sori meni vähä ot...

Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki:
ja musta tuo oksutauti on ihana sana, paljon parempi kuin oksennustauti joka jo nostaa karvat pystyyn itsessään=)
sori meni vähä ot...

Et taida tykätä pohojalaasista...?

Tavan on murretta, ihan tavan sana :D :D Loppupeleissä ja pitkässä juoksussa, suomeksi ne ei tarkota yhtään mitään |O Ja kaikki nämä vauvakuume jutut, ovislima :o ? Miä en edes halua tietää mitä se on :xmas: Sitten asiaan: äippä, äityli, äitti, äpyli, äitsykkä, äippyli, äipykkä, äitsynpäitsynhäitsyn |O :x :xmas: *karvat pystyssä* :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki:
sori meni vähä ot...

Nuo moot ja soot on tosi ärsyttäviä, lisäksi:

-äidistä ja isästä kaikki väännökset (äitsykkä, äippä, isi, iskä, jne.), myös mamma suomen kielessä, jos sillä tarkoitetaan äitiä
-masuasukki ym.
-pamahtaa paksuksi/olla paksuna
-jotta (silloin, kun tarkoitetaan että)
-lainatusta viestistä mieleen tullut tahi ;)
-oksu
-esmes ja monasti (=monesti)
-kärri (=kärry) ja pelli (=pelti)
-tissi, kuten hannamariakin kirjoitti, mielestäni kuulostaa tosi inhottavalta, kun ihmiset puhuu tissittelystä, sanoo antavansa vauvalle tissiä, jne
-aspa (=asiakaspalvelu/-palvelija)

Siinä oli muutamia. Mutta mikä hitto on etupylly?! :O Onko se se mitä epäilen?

Yksi unohtui: itänaapuri! Se on jotenkin niin kulunut ja ärsyttävä. Miksei voisi sanoa vain Venäjä?

Outoa, miten sanat voivat ärsyttää. Näitä kun pohtii, alkaa ihan raivostuttaa :D Pienet on murheet...

Yhteistyössä