V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lisään sanan loppuviimeeks. :snotty: Vaikka kaksi sanaahan siinä oikeesti on.Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:pitkässä juoksussa :kieh:
loppupeleissä :kieh:
Palstailu tekee viisaaksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:Aika monet noista on sellasia, joita ei varmaan olis koskaan kuullukaan ellei palstailis.![]()
Etupylly![]()
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki:moon-minä olen, soot- sinä olet..ym saman tyyliset vertaukset. ihan ällöä.
ja musta tuo oksutauti on ihana sana, paljon parempi kuin oksennustauti joka jo nostaa karvat pystyyn itsessään=)
ja masuasukki on kans ihana=)=)parempi ku sikiö, tahi alkio=)
sori meni vähä ot...
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Sanan "anteeksi" väännökset , sorppa, sorkke jne. Mut se ei kyllä ärsytä, vaikka joku ihan suomea puhuva sanoiski sorry.
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki:moon-minä olen, soot- sinä olet..ym saman tyyliset vertaukset. ihan ällöä.
ja musta tuo oksutauti on ihana sana, paljon parempi kuin oksennustauti joka jo nostaa karvat pystyyn itsessään=)
ja masuasukki on kans ihana=)=)parempi ku sikiö, tahi alkio=)
sori meni vähä ot...