A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä tulot yhteensä n.6000/kk siis mun ja miehen.
Mites muilla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Isot tulot on sellaiset että pakollisten kulujen jälkeen jää jotain säästöönkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Nettona 6 tonnia on paljon. Siinä ei kaikkia pennejä tarvis meidän ainakaan laskea. Lainaakin voisi ottaa jo useampaan asiaan kuin vain taloon ja maksella niitä pois näkemättä nälkää. (esim. mökki ja vene)
Alkuperäinen kirjoittaja ******:Jos henkilön bruttotulot alkavat vähintään nelosella, niin tosi hyvistä tuloista puhutaan. Ja kolmosellakin alkavat bruttotulot ovat hyvät. Tyyliin 85% palkansaajista saa vähemmän kuin 3500 bruttona.
Tietenkään ihmisten ahneudella ei ole rajaa, mikään ei tunnu riittävältä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Isot tulot on sellaiset että pakollisten kulujen jälkeen jää jotain säästöönkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:meillä jotain jooko ale tai yli 10 000 eli mun ja miehen,isot tulot mun mielestä jotain 50 000kk:ssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:meillä jotain jooko ale tai yli 10 000 eli mun ja miehen,isot tulot mun mielestä jotain 50 000kk:ssa![]()