G: Mitkä lastenvaate merkit ovat laadukkaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onkohan mikään enää tänäpäivänä. Meillä on ollut lapsella mun vanhoja tuttavaatteita, jotka on ihan kuin uusia vieläkin. Mut nyt kun olen tuttaa ostanu uutenea lapselle, ne on parin pesun jälkeen kulahtaneet tms.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
onkohan mikään enää tänäpäivänä. Meillä on ollut lapsella mun vanhoja tuttavaatteita, jotka on ihan kuin uusia vieläkin. Mut nyt kun olen tuttaa ostanu uutenea lapselle, ne on parin pesun jälkeen kulahtaneet tms.

Tämä on niin totta! Meillä on kanssa minun vanhoja tutan vaatteita ja ei todellakaan näytä yli 20-vuotta vanhoille mutta nämä nykyiset näyttää jo parin pesun jälkeen.

Minä vannon h&m:n vaatteitten nimeen. Lastenvaatteet ovat todella hyviä ja edullisia ja kauniita. Lindexin vaatteet ihan hyviä. Kappahlin on kalliita ja huonoja. me and i:n muka niin mainiot ovat järkyttävän kalliita enkä ihan ole varma laadustakaan...

Hinta-laatusuhteeltaan meillä ainakin voittaja on H&M

Benettoniin olen pettynyt paitojen kankaasta ei lähde vaikea lika millään. Legon vaatteet on olleet tosi hyviä. H&M yllättävän hyviä. Claire ja Mayoral sellasia ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
Mun suosikki on Ciraf. Eli Prisman perussettiä. Halpa ja hyvä. Tai ainakin just siihen halpaan hintaan nähden tosi hyvä.

pakko laittaa että aina ku ostan prismasta vaatetta pojalle ni ei oo ku toinen tai kolmas käyttökerta ku jossain jo reikä tai nappi irtoo..

en tykkää :( koska saman hintasia ku h&m:n ja henkkamaukkalaatu kestää :)

Alkuperäinen kirjoittaja cupcake:
Minä vannon h&m:n vaatteitten nimeen. Lastenvaatteet ovat todella hyviä ja edullisia ja kauniita. Lindexin vaatteet ihan hyviä. Kappahlin on kalliita ja huonoja. me and i:n muka niin mainiot ovat järkyttävän kalliita enkä ihan ole varma laadustakaan...

tuota meilläkin käytetään paljon ja ihan kivoina on pysyneet, mut ongelma niissä on se, että koot heittelee joskus todella paljon. Joskus 86cm on just sopiva, ja joskus taas aivan älyttömän iso. Ei ole varmuutta mitä tilaa :/ paljon on jouduttu palauttamaankin, mutta se systeemi toimiikin ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja cupcake:

meillä taas nuo kappahlin vaatteet ei ole menneet miksikään.

H&M ja Lindex!! Yllättävän hyviä vaatteita molemmilla ja hinta edullinen. Ja kokemusta on 3 lapsen kanssa. Myös omat H&M:n vaatteet tosi hyviä, kestäviä ja mukavia päällä. Toisin kun moni muu...

Alkuperäinen kirjoittaja e:
me & i on arvokas, mutta laadukas ja omaperäinen

Kaikkialla on nykyään samanmoisia printtejä. Esim pilvipaitoja ja tähtiä lindexillä.

Musta KAppahlin vaatteet on semmosia koppuroita, ei pehmoisia ja mukavia. ja oudon mallisia. Prisman vaatteet ei ole kauniita ja ne on semmosia leveitä ja lyhyitä. Ei siis oikeita meidän rimpulalle...

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Manna:
Lipfish:laadukas kangas ja siistit ompeleet

Toivottavasti.. On nimittäin just ekaa kertaa koneessa. Melkein jäi ostamatta kun siinä piti ostaa bodyn mukana se pipo, joka ei tule olemana käytössä.

Meillä ainakin on pysynyt tosi hyvänä

EJ SIKKE LEJ on ykkönen, polarn o. pyret ja me&i tulee siinä rinnalla, tosin meandin tää syksy on ollut melko huono.. Moonkids on hyvä, småfolkista minulla ei ole pahaa sanottavaa, samoin Plastisockit on pysyneet kivoina! =)

Meillä on kaikki oikeastaan olleet hyviä! Mikään ei ole kulahtanut eikä muutenkaan mennyt pilalle, liekö meillä sitten niin paljon vaatteita ettei ole paljon osaa ehditty käyttääkään, ja meillän on siis KappAhl, Lindex, H&M, Ciraf, NAme it, Tutta, Esprit, Ej Sikke Lej, Hugin&Mugin, MysPlysch, Me&I, Timberland, Tommy Hilfiger, Polarn O. Pyret, Ida T, Dodipetto, Napero kaikki todettu hyviksi, tosin osaa on hyvin vähän. Yhdet tutan housut on melkein kuluneet puhki ja poika konttari tosiaan sen reilut puolivuotta.

Yhteistyössä