V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:onkohan mikään enää tänäpäivänä. Meillä on ollut lapsella mun vanhoja tuttavaatteita, jotka on ihan kuin uusia vieläkin. Mut nyt kun olen tuttaa ostanu uutenea lapselle, ne on parin pesun jälkeen kulahtaneet tms.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:Mun suosikki on Ciraf. Eli Prisman perussettiä. Halpa ja hyvä. Tai ainakin just siihen halpaan hintaan nähden tosi hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja cupcake:Minä vannon h&m:n vaatteitten nimeen. Lastenvaatteet ovat todella hyviä ja edullisia ja kauniita. Lindexin vaatteet ihan hyviä. Kappahlin on kalliita ja huonoja. me and i:n muka niin mainiot ovat järkyttävän kalliita enkä ihan ole varma laadustakaan...
Hinta-laatusuhteeltaan meillä ainakin voittaja on H&M
Alkuperäinen kirjoittaja Poppis:Halpa Hallista saa halvalla lovelybear-merkkiä. meillä ainakin kestänyt hyvin. Myös Polarn o. Pyretin vaatteet tosi hyviä, vaikkakin hinnakkaita.
Alkuperäinen kirjoittaja cupcake:Minä vannon h&m:n vaatteitten nimeen. Lastenvaatteet ovat todella hyviä ja edullisia ja kauniita. Lindexin vaatteet ihan hyviä. Kappahlin on kalliita ja huonoja. me and i:n muka niin mainiot ovat järkyttävän kalliita enkä ihan ole varma laadustakaan...
Hinta-laatusuhteeltaan meillä ainakin voittaja on H&M
Alkuperäinen kirjoittaja Manna:Lipfish:laadukas kangas ja siistit ompeleet
Alkuperäinen kirjoittaja e:me & i on arvokas, mutta laadukas ja omaperäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Alkuperäinen kirjoittaja Manna:Lipfish:laadukas kangas ja siistit ompeleet
Toivottavasti.. On nimittäin just ekaa kertaa koneessa. Melkein jäi ostamatta kun siinä piti ostaa bodyn mukana se pipo, joka ei tule olemana käytössä.