G: miten teeskentelet orgasmin?

Alkuperäinen kirjoittaja hölmökö:
ööö... siis miks se teeskenteli? miksei halunnu tulla oikeesti?? :O
mene ja tiedä :D silloin elettiin sellaista aikaa et odotin toista ja seksihalut aika kohillaan. tyyliin halusin 5 kertaa päivässä mut en saanu edes kahta kertaa viikossa :kieh:

hölmökö
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja hölmökö:
ööö... siis miks se teeskenteli? miksei halunnu tulla oikeesti?? :O
mene ja tiedä :D silloin elettiin sellaista aikaa et odotin toista ja seksihalut aika kohillaan. tyyliin halusin 5 kertaa päivässä mut en saanu edes kahta kertaa viikossa :kieh:
ookeii... eli siis ukko ei millään pysyny sun tahdissa ja yritti päästä helpolla sillä kertaa... :D

naapuri
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
En teeskentele koskaan! Ei ole tarvis sillä saan jos saan ja en saa jos en saa, mitä sitä esittämään. :)
Peesi. Miksi pitää teeskennellä? Kohottaa miehen itsetuntoa? Sitten se kylillä mainostaa, miten mahtava panomies se on, kun kaikki naiset saa orkun sen kanssa.

hhhh
KOSKAAN en oo sitä tehny sillä olen rehellinen ja sanonut aina jokaiselle kumppanille heti etten saa, olen hankala tapaus :(. Että tietävät sitten mitä odottaa ja mitä ei odota.

vieras
ei tartte teeskennellä, kummankaan. orgasmi ei ole intiimielämämme pääasia. mies kyllä saa mut tulemaan aina eli saa mut niin rennoksi ja meillä on pitkin päivää pusuttelua ja muuta sutinaa.

kyllähän mä nyt arvasin että ketjuun tullaan sanomaan ettei oo koskaan teeskennelly mut alkaa jo kuulostaa ihan lässytykseltä. tutkimuksiakin on tehty et suurin osa naisista feikkaa :D
no tasan yhen kerran oon teeskennelly... ja ihan vaan sen takia että se helevetin kyseleminen loppuis!!! |O |O |O |O

vierailija vaan
Kerran teeskentelin kun oli ihan hyvää rataa tulossa ja siinä jo voihkin ja vaikeroin ja sitten se menikin jotenkin yhtäkkiä, en tiedä, ohi...? Siis jäi jotenkin ihan todella "pieneksi". Se yllätti mut ihan täysin ja menin niin hämilleen että jatkoin siinä sitten voihkimista niin kuin ois tuntunu paremmaltakin. ;D Uskoisin että meni läpi ihan 100%, ainakaan mies ei sanonu mitään. Mutta toiste ei oo tarvinnu tehdä niin, vaikka en ihan joka kerta saakaan. En ota siitä paineita, nautin muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja hhhh:
KOSKAAN en oo sitä tehny sillä olen rehellinen ja sanonut aina jokaiselle kumppanille heti etten saa, olen hankala tapaus :(. Että tietävät sitten mitä odottaa ja mitä ei odota.
Peesaan tätä, paitsi että saan kyllä lopulta jos viitsii nähdä vaivaa

;) :whistle: Mutta siis en feikkaa, ei sitä pysty teeskentelemään.

Tunnen useammankin miehen jotka ovat kertoneet exiensä teeskennelleen joskus, kyllä mies sen saattaa huomata. Jos itse sattuisin vastaavaa huomaamaan niin enemmän siitä loukkaantuisin kuin että nainen ei vain saa. Eihän miehenkään laukeaminen tarkoita että hän aina saa orgasmin. Jos itsetunto siitä kärsii niin mies taitaa ottaa liikaa paineita omasta miehuudesta :)

En ole vielä ikinä sellaista tehnyt, ei ole ollut tarvetta huijata ketään.

Ehkäpä jos sinkku olisin ja minulle olisi salaa syötetty jotain sensorttisia sieniä, että raahaisin jonkun täysin vastenmielisen äijänkuvatuksen baarista sänkyyni, niin voisin teeskennellä saadakseni hyypiön nopsasti ulos nurkistani.

Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
parhaimmat konstit pinoon B) (kaikkihan sitä tekee)
no..
takaapäin naidessa rynkytän kovempaa ja kovempaa..
samalla keräten sylkeä suuhun.
ja "laukeamisessa" vedän elimen ulos ja sylkäisen selälle.
lopuksi vielä nopsaan pyyhin "tuotokset" pois..
:kieh:
Siis.....OIKEESTIKO???? :eek: :LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä