G: MITEN PUKEUDUTTE MADONNAN KONSERTTIIN???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaaaaap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin kovasti miettinyt. Merenrannalla kun ollaan, ni ajattelin laittaa kuitenkin lämpimästi päälle, en tod. halua kesäflunssaa pilaamaan loppulomaani. Kunnon kengät, farkut, jotain pitkähihaista, takki... En lähde hienostelemaan sinne

Jotkut hyvät kengät on varmaan tärkein juttu. Jos aurinko paistaa ja on lämmin, laitan varmaan jonkun tuubitopin + shortsit tai hellemekon, mutta jos sataa, niin sitten ehkä farkut, t-paita ja sadetakki reppuun.

Onko muuten muita odottavia äitejä lähdössä katsomaan Madonnaa? Mä varmaan pysyttelen siellä alueen laitamilla turvassa masuni kanssa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja haamu:
Mäkin kovasti miettinyt. Merenrannalla kun ollaan, ni ajattelin laittaa kuitenkin lämpimästi päälle, en tod. halua kesäflunssaa pilaamaan loppulomaani. Kunnon kengät, farkut, jotain pitkähihaista, takki... En lähde hienostelemaan sinne

Juu, hyvät kengät, pitkähihainen ja takki myös ehdottomasti mukaan. Otan varmaan myös kaulahuivin kotimatkaa varten, koska saattaapi tulla kävelyreissu.

luvattu arskaa. laitan kunnon kengät eli lenkkarit, ei mitään sandaaleita (tallovat kuiteki ihmiset varpaille). farkut, teepaita ja farkkutakki. ei mitään yökerhovaatetusta vaan sellaset, että jos joku kaljan päälle kaataa, niin ei itku tule. muistakaa nostaa käteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja maddy:
Jotkut hyvät kengät on varmaan tärkein juttu. Jos aurinko paistaa ja on lämmin, laitan varmaan jonkun tuubitopin + shortsit tai hellemekon, mutta jos sataa, niin sitten ehkä farkut, t-paita ja sadetakki reppuun.

Onko muuten muita odottavia äitejä lähdössä katsomaan Madonnaa? Mä varmaan pysyttelen siellä alueen laitamilla turvassa masuni kanssa. :)

Varmaan jo illan mittaan mereltä alkaa tulemaan kosteutta, aiotko tosiaan tareta mekolla? Kääk. Mä laitan ainakin farkut ehdottomasti. Sehän on luvannut hyvää aurinkoista keliä sille päivää, mutta epäilen ettei illalla enää ole lämmin meren rannassa

Alkuperäinen kirjoittaja he:
luvattu arskaa. laitan kunnon kengät eli lenkkarit, ei mitään sandaaleita (tallovat kuiteki ihmiset varpaille). farkut, teepaita ja farkkutakki. ei mitään yökerhovaatetusta vaan sellaset, että jos joku kaljan päälle kaataa, niin ei itku tule. muistakaa nostaa käteistä.

Peesi tähän kohtaan.

Kuis pitkällä sä oot? Mä oon rv 35 ja kyllä vähän hirvityttää, jos sataa eikä voi maahan istahtaa välillä.... Voi pikkasen olla paikat jälkeenpäin kipeenä. Mulla on nimittäion ISO maha.

Laitoin jopa järjestäjille erikseen kyselyn, että saiskos mitenkään ottaa tässä tilanteessa retkipallia mukaan, vastaus oli että ei, mutta laita kunnon kengät.. Haloo, mitä ne ajatteli, että mä lähden jossain 12cm piikkareissa liikkeelle..

Aapeelle, ihan farkut ja t-paidan, varuiksi villis ja jos sadetta enteilee ni sadetakki.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

Kuis pitkällä sä oot? Mä oon rv 35 ja kyllä vähän hirvityttää, jos sataa eikä voi maahan istahtaa välillä.... Voi pikkasen olla paikat jälkeenpäin kipeenä. Mulla on nimittäion ISO maha.

Samoilla viikoilla mennään! Mäkin vähän mietin jaksamista, mut toisaalta siellä on anniskelualueita ja luulisin, että sieltä löytyy jotain penkintynkää, jossa voi käydä istuskelemassa. Jonkun retkialustan vois ottaa mukaan, jonka päälle istahtaa, jos jalat väsyy liikaa, niin ei sit haittaa, vaikka maakin olis märkä. Pitää vaan mennä jonnekin syrjään istuskelemaan.

Ja tosiaan, kyllä mä vähintään jonkun neuletakin mukaan otan, vaikka hellemekon/tuubitopin laittaisinkin.

Yhteistyössä