A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haamu:Mäkin kovasti miettinyt. Merenrannalla kun ollaan, ni ajattelin laittaa kuitenkin lämpimästi päälle, en tod. halua kesäflunssaa pilaamaan loppulomaani. Kunnon kengät, farkut, jotain pitkähihaista, takki... En lähde hienostelemaan sinne
Alkuperäinen kirjoittaja maddy:Jotkut hyvät kengät on varmaan tärkein juttu. Jos aurinko paistaa ja on lämmin, laitan varmaan jonkun tuubitopin + shortsit tai hellemekon, mutta jos sataa, niin sitten ehkä farkut, t-paita ja sadetakki reppuun.
Onko muuten muita odottavia äitejä lähdössä katsomaan Madonnaa? Mä varmaan pysyttelen siellä alueen laitamilla turvassa masuni kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja he:luvattu arskaa. laitan kunnon kengät eli lenkkarit, ei mitään sandaaleita (tallovat kuiteki ihmiset varpaille). farkut, teepaita ja farkkutakki. ei mitään yökerhovaatetusta vaan sellaset, että jos joku kaljan päälle kaataa, niin ei itku tule. muistakaa nostaa käteistä.
Alkuperäinen kirjoittaja maddy:Jotkut hyvät kengät on varmaan tärkein juttu. Jos aurinko paistaa ja on lämmin, laitan varmaan jonkun tuubitopin + shortsit tai hellemekon, mutta jos sataa, niin sitten ehkä farkut, t-paita ja sadetakki reppuun.
Onko muuten muita odottavia äitejä lähdössä katsomaan Madonnaa? Mä varmaan pysyttelen siellä alueen laitamilla turvassa masuni kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja maddy:Jotkut hyvät kengät on varmaan tärkein juttu. Jos aurinko paistaa ja on lämmin, laitan varmaan jonkun tuubitopin + shortsit tai hellemekon, mutta jos sataa, niin sitten ehkä farkut, t-paita ja sadetakki reppuun.
Kuis pitkällä sä oot? Mä oon rv 35 ja kyllä vähän hirvityttää, jos sataa eikä voi maahan istahtaa välillä.... Voi pikkasen olla paikat jälkeenpäin kipeenä. Mulla on nimittäion ISO maha.