G: Miten nimimerkkisi on syntynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vie ajatukset vihreälle saarelle. Takassa rätisee tuli, tuopit kilahtelevat, ihana puheensorina täyttää pubin ja yhdessä nurkkauksessa muutama koululainen soittaa viulua ja huilua. Joku vanhempi pappa taputtaa välillä käsiään musiikin tahdissa ja miettii söisikö rasvaisia makkaroita vai tilaisiko kunnon annoksen lihapataa perunoiden kera.

Ulkona on harmaata, ajoittain sade piiskaa täydellä voimalla kadut veden valtaan, mutta tuossa pienessä kuppilassa on lämmintä ja on elämää. Tuonne kun eksyt, kuulet varmasti monta tarinaa kylästä ja sopivan tilaisuuden tullen päädyt opettelemaan ensimmäisiä tervehdyksiä iiriksi. Tilaisuuden tullen et voi olla vilkuilematta vanhoja rahoja, patoja, työvälineitä, länkiä, vaatteita, kylttejä, valokuvia ym. mitä seinät ovat kaikessa epäjärjestyksessään täynnä. Niitä on keräilty parisataa vuotta, niin kauan kuin piskuinen kylän kantapaikka on ollut olemassa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama ja Porho
Siitä 7 päivää lehden sarjiksesta.

En nyt löydä kuvaa tähän hätään. Jos joku löytää niin olispas kiva.=)

Viimeksi muokattu:
Tylsä tarina, kokeilin montaa eri nimimerkkiä ja kaikki oli jo varattuja, meinasin jo luovuttaa
kun päätin viellä kerran kokeilla.
Jätin jälkimmäisestä nimestä mitä yritin viimeisen kirjaimen pois ja yllättäen Se hyväksyttiinkin.

Eräiden jalkapallon MM-kisojen aikaan mä kannustin kovasti Brasiliaa, enkä tietenkään pelitaitojen vaan komeiden miesten vuoksi. Niinpä mun mies väänsi mulle oman brasilialaisnimen vastineeksi Ronaldoille sun muille "aldoille" :D

Etsin joskus vuosia sitten tietoa johonkin lapsen sairauteen liittyen ja pamahdin googlen kautta palstalle. Hölmö kun olin/olen, niin kuvittelin, että tänne ei voi kirjoittaa rekisteröitymättä ja käytin muistaakseni kokonaiset kaksi sekuntia nimimerkin keksimiseen. Mitään klassikkoa ei tokikaan syntynyt, mutta onpahan ainakin itseni helppo muistaa. Salasanani muuten on lähes yhtä kekseliäs, mutta sitä en nyt kuitenkaan kirjaa tähän.

• Tykkää
Reactions: Lori Grimes
Rämpytin vain näppistä :D tai tein tätä jo harmaana ja päätin sitten rekisteröidä vakiintuneen rämpytys nimimerkin :D Tai kone muisti sen aina kun jotain tänne kirjoittelin

Mä summamutikassa näppäilin näppistä 3 kertaa...ja ne kirjaimet oli sef, mitkä ruudulle paukahti.

Sillä palstailin alkuun, mutta kun palstalla huomattiin mahtavat ruoanlaittotaitoni, niin mua kehoitettiin vaihtamaan nikkini muotoon chef. Ja niin tein. Ja NIIN on kuvaava nikki nyt siis käytössä.

• Tykkää
Reactions: Tara.

Yhteistyössä