G: Miten muistatte pk:n hoitajia jouluna???

  • Viestiketjun aloittaja Rauhallista Joulua!
  • Ensimmäinen viesti
Rauhallista Joulua!
Eli tossa otsikossa asian ydin.
Sikäli kiinnostaa muiden ratkaisut, koska meillä on kaksi lasta päiväkodissa, eri ryhmissä. Ryhmien aikuisten määrä yhteensä 7. Lompakko ei ole pohjaton niin että voisi jokaiselle aikuiselle ostaa esim joulukukan tai suklaarasian.
Miten te olette ratkaisseet asian??
 
pk tätsy
Itse olen saanut vanhemmilta esim. itse tehdyt villasukat, itse tehtyä mehua kauniissa lasipullossa, heijastimen, avaimeperän... kaikki itse tehtyjä. Olisko joku sellainen? Sitten jotkut ovat tuoneet ison suklaarasian koko talolle. Niitä tosin kertyy jonkin verran, mutta olemme jemmailleet niitä ja syöneet myöhemmin, ihan kiva niitä on joulun jälkeenkin napostella! Tai miten jos leipoisit aikuisille kahvipöytään joulukakun ja ostat siihen glögi puollon ja rusinoita& manteleita mukaan?
 
Vien joulukorin varmaankin päiväkodille jo ennen joulujuhlaa, saavat sitten herkutella yhdessä kahvitauoilla. Tälläkertaa pitää ostaa kaikki valmiina pakattuna, koska päiväkodilla on kihomatokierre pahimmillaan, eikä itse tehtyjä varmaan uskalla kukaan syödä. ( Kahvia, keksejä, teetä, joulutorttuja jne.)
 
dfghg
Meillä lapset kans eri ryhmässä, hoitajia yht. 6kpl. Sit molempien ryhmässä on päiväkotiavustaja, ja lisäks yks talossa pyörivä ihana sjainen, josta lapset tykkää kovasti ja se keittäjäkin on ihana...
ELi haluaisin viedä kaikille 10 jonkun kiitoksen. AJattelin jos veisin molempiin ryhmiin, pullon glögiä+ rasian Annas pipareita. JA jotkut jouluiset magneetit sitten kaikille lisäksi.
 

Yhteistyössä