G: miten alkoi salarakkaussuhteesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g-piste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

g-piste

Vieras
otsikossa on kysymys sinulle vastattavaksi jos sinulla on salarakas.
- mistä se salarakas tulla tupsahti elämääsi? olitteko tunteneet jo ennemmin? kumpi teki aloitteen salasuhteseeen ryhtymisestä? onko sinulla ollut salarakas kauan? oletko vaihtanut salarakasta? kertoile vapaasti mitä haluat asiasta. ; )

Olimme tunteneet toisemme jo vuosia. Moikattiin kaupungilla, hieman keskusteltiinkin. Pyysin kahville ja sen jälkeen olemme olleet salarakkaita toisillemme. Ei mitään sitoutumista meillä ole. Nähdään kun mahdollista. Olen varattu, hän vapaa. Saa tavata ketä haluaa. Ja saa lopettaa suhteen jos haluaa. Olen sen ilmoittanut hänelle. Hauskanpitoa ilman vaikeita elämän kiemuroita, kotona sitten vatvon niitä ihan tarpeeksi.

Ei kotopuolessa nyt niin hyvin mene, kunhan ollaan yhdessä muodon vuoksi.
Saan vähän säpinää elämään tästä ihmisestä.. muuten on niin harmaata ja väritöntä tämä elämänkulku. Ei sen kummempia syitä ole. On vastakohta miehelleni, iloinen ja hauska sekä romanttinen mies, huomaavainen. Pitääköhän vaihtaa oma mies toiseen..

Olin ajatellut mielessäni pitkään ja halusin kokeilla onneani ja pitkä liitto oli harmaata arkea!! Chattailin aikani kuluksi ja kun miehet ehdottivat tapaamista ja toiveenaan salarakas? Tästä kaikki lähti liikkeelle. Ihan jännä kokemus ja ihan naurettava väite, mutta lisäkiihoitetta sävytti myös, kun olin niin haluttava vieläkin!! Nyt on pari salarakasta. Muutama salainen rakastaja silloin tällöin.

Olimme samassa työpaikassa olleet jo pari vuotta ja katselleet toisiamme salaa kunnes firman juhlissa tutustuimme lähemmin. Kumpikaan ei varsinaisesti tehnyt aloitetta, niin vain kävi ja siitä asti olemme olleet erottamattomat jo yli 2 vuotta. Seksi tuli mukaan kuvioihin vasta yli vuoden "seurustelun" jälkeen.
Molemmilla on pitkä avioliitto takana eikä aietta erota. Olemme myös hyviä ystäviä, meillä on ihana ja lämmin suhde. Tietysti salailu ja syyllisyys varjostaa elämää.
Tämä on ensimmäinen ja varmaankin viimeinen salasuhteeni, ei ole tapana ollut harrastaa näitä, mutta tässä on niin voimakkaat tunteet olleet mukana heti alusta alkaen että ne on tunteet kun on vieneet, ei järki.

Töissä oli hiljaisempaa ja eksyin chattiin. Sieltä löytyi kiva nuori mies. Kummallekin kelpasi seksi, vaikka molemmat olimme varattuja. Tunteitakin oli mukana. Suhde kaatui omaan mahdottomuuteensa (välimatkat, halu sitoutua, kyvyttömyys avoimeen suhteeseen). Tuskinpa hankin uutta fuck buddya, vaan todennäköisemmin eroan suhteesta, jos sellaiselle vielä tulee tarvetta, sillä parasta seksi kuitenkin on, kun ei tarvitse salailla eikä piilotella.

Kerran vaan hokasin, että ei prrrkle, onhan mulla vasenkin käsi, kun oikeassa oli tenniskyynärpää. Siitä se sitten niinku alako, juu. Väillä runkaan oikealla ja välillä vasemmalla, eikä oikea käsi tiedä, mitä vasen tekee...

Tapasimme klassisesti työpaikalla. Alkoi viattomana flirttinä ja eteni nopeasti rajuksi tunne- ja seksisuhteeksi.
Mahdottomasti sitä osaa ihminen vaan järjestää aikaa vaikka miten kun halua löytyy.

Kirjettä vaan aviovaimolle/aviomiehelle. Ei siinä tarvitse mitään väittää kunhan toteaa, että aviosiippasi lähti tänään töistä jo kello 14, tuliko suoraan kotiin? Vai kannattaisiko vähän kysellä?

NImettömät kirjeet siis postiin, niin maailma on vähän parempi paikka. Äläkä vaan käytä firman kuorta.

Minä kostan miehelleni!! Petti useamman kanssa ja teki todella härskisti kaiken. Minua kohtaan kylmä ja täysin tunteeton. Ehkä kuvitteli, että annan kaiken anteeksi, kun on jättänyt kaiken taakseen. Ei käy kapakoissa eikä alkoliakaan maistu. Töissä käy ja viihtyy kotona. Yhdessä pitää mennä sukuloimaan tai tuttuja tavataan.Tämä kosto on siksi suloista, kun mies on vielä sairaan mustasukkainen ja jatkuvasti epäilee..))jos olen jonkun kanssa ollut? on monesti kysynyt, mutta aina vastaan..ei minulla ole ketään..enkä voisi pettää.....

Alkuperäinen kirjoittaja maariz:
Minä kostan miehelleni!! Petti useamman kanssa ja teki todella härskisti kaiken. Minua kohtaan kylmä ja täysin tunteeton. Ehkä kuvitteli, että annan kaiken anteeksi, kun on jättänyt kaiken taakseen. Ei käy kapakoissa eikä alkoliakaan maistu. Töissä käy ja viihtyy kotona. Yhdessä pitää mennä sukuloimaan tai tuttuja tavataan.Tämä kosto on siksi suloista, kun mies on vielä sairaan mustasukkainen ja jatkuvasti epäilee..))jos olen jonkun kanssa ollut? on monesti kysynyt, mutta aina vastaan..ei minulla ole ketään..enkä voisi pettää.....

Oletpa lapsellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja jeh.:
Alkuperäinen kirjoittaja maariz:

Oletpa lapsellinen.

Niinpä olen kamalan lapsellinen!!eikä kaduta! Kyllä jotkut voivat olla tosi kateellisia?? Samperi kun olisi pitänyt tehdä paljon aikaisemmin kaikkea ..ihanaa??mutta parempi myöhään..kuin ei milloinkaan!!

Yhteistyössä