G: Mitä vuosimallia olette äidit? Entä isit?

  • Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22387444]tiesitkö että non nuorena solmitut avioliitoto päätyvär lähes poikkeuksetta eroon.[/QUOTE]

Äläs nyt puutu toisten liitoihin ja eroihin, poikkeuksia on ja he voivat olla se poikkeus.
 
eijja
[QUOTE="vieras";22387444]tiesitkö että non nuorena solmitut avioliitoto päätyvär lähes poikkeuksetta eroon.[/QUOTE]

Tiesitkö, että nimimerkki "Mamma91" vaikuttaa huomattavasti kypsemmältä kuin sinä :)
 
"tinkaM"
On se mun aviomieheni :D Eikä 20v mun mielestäni kyllä lapsikaan enää ole, nuori aikuinen
No joo, älä välitä tollasista kommenteista. Kyllä moni on jo 16v paljon kypsemmin ja fiksummin ajatteleva kuin jotkut nelikymppiset!
Ja omassa työssä olen tavannut vanhoja vanhempia jotka ovat ihan hukassa ja lopussa sen pienen lapsen kanssa. Kyllä lapset on hyvä tehdä nuorina että jaksaa valvoa ja juosta perässä :)

Tsemppiä teidän arkeen!
 
"tinkaM"
[QUOTE="vieras";22387444 begin_of_the_skype_highlighting**************22387444******end_of_the_skype_highlighting]tiesitkö että non nuorena solmitut avioliitoto päätyvär lähes poikkeuksetta eroon.[/QUOTE]

Tiesitkö että joka toisten asioita kaivelee niin sitä tikulla silmään!!! Onko sulla jotenkin huono päivä tai jotain? Menkat, tai seksi vähissä??? (Nyt kaivelin itekin toisen asioita joten haen tikun ja tökkäsen itteeni) :)
 
[QUOTE="tinkaM";22387550]No joo, älä välitä tollasista kommenteista. Kyllä moni on jo 16v paljon kypsemmin ja fiksummin ajatteleva kuin jotkut nelikymppiset!
Ja omassa työssä olen tavannut vanhoja vanhempia jotka ovat ihan hukassa ja lopussa sen pienen lapsen kanssa. Kyllä lapset on hyvä tehdä nuorina että jaksaa valvoa ja juosta perässä :)

Tsemppiä teidän arkeen![/QUOTE]

Kiitos piristävästä kommentista! Näinhän se menee :) Mukavaa saada positiivistakin palautetta välillä :heart:
 
"tinkaM"
Kiitos piristävästä kommentista! Näinhän se menee :) Mukavaa saada positiivistakin palautetta välillä :heart:
Mä en kovin korkeelle arvosta ihmisiä jotka heittelee lokaa niskaan tuntematta, ja viel täällä nimimerkin suojista.
Ikä on vaan numeroita ja kuten sanottu kyllä niissä nelikymppisissä on ihan yhtälailla uunoja kasvattajia joten turha vedota nuoruuteen ja huonoon äitiyteen kenenkään! Se riittää että on äidin rakkautta, vaistoja ja maalaisjärkeä. Niillä pärjää pitkälle!
 

Yhteistyössä