G: mitä vaatetta et ikinä pukisi päällesi?

[QUOTE="vieras";28060716]Jotenki minua aina vaan jaksaa huvittaa tämä vastaus :D
Legginsejäkun on niin monenlaisia ja eritarkoituksiin.
Mut yleensä nämä vastaajat käsittävät sanan legginsi=kalsarit.[/QUOTE]

Makuja on monia. :) Omasta mielestäni legginsit saavat usein jalat näyttämään tukevammilta ja lyhyemmiltä.
 
"vieras"
[QUOTE="...";28058842]Valkoisia leggingsejä, tai muunkaan värisiä.
Vyötäröpituista toppatakkia
Uggeja
Crockseja
Farkkuja, joissa valkoiset kulutukset reisissä ja perseessä[/QUOTE]

Puhut asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28058732:
Never say never, mutta jakkupuku & korkokengät ahistaa jo ajatuksena.
Tätä en myöskään pukisi vapaaehtoisesti, mutta työasu on meillä musta jakkupuku.
Ja kengissä on sellainen 4cm korko...

Haaremihousut, legginsit, salihousut, lepakkohihainen paita, paitapusero, mitään rimpsua ja hörhelöä, juhlahaalari (mikä lie nimeltään), valkoiset suorat housut... siinä nyt nopeimmat.

Niin ja mitkään hassunhauskat teksti paidat, pipot yms. "Äiti on vähän väsynyt", "Emäntä" jne
 
Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
"Fiorella" farkkuja, eli niitä tosi sinisiä, joissa vaaleet kulutukset.. jostain syystä nää tuntuu oleva aikuisgoottien suosiossa nykyään?

Sellasta ryssätoppatakkia, eli kiiltävää, vyötärömittasta michelintuheroa.

Pitkäkärkisiä avokkaita, tai tällasia jossa toi terävä kärki jatkuu ainakin metrin tyhjänä....

 
PG :wave:

Aika paljon onkin jo tullut mitä en pukisi eli maastokuvioiset housut, housuhame, crazy age-farkut, valkoiset legginssit, nuo teräväkärkiset kengät jotka tekee sen että kaikki näyttää hyvin isojalkaisilta.

Lisäisin tähän listaan vielä naisten bodyn :x Sellaisen pitkähihaisen..
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;28061528:
PG :wave:

Aika paljon onkin jo tullut mitä en pukisi eli maastokuvioiset housut, housuhame, crazy age-farkut, valkoiset legginssit, nuo teräväkärkiset kengät jotka tekee sen että kaikki näyttää hyvin isojalkaisilta.

Lisäisin tähän listaan vielä naisten bodyn :x Sellaisen pitkähihaisen..
Mulla ihan samat, ja lisäksi pvc-legginsit. :xmas:

Mut ne pitkäkärkiset kengät mahtaisivat näyttää mulla aika koomisilta, kun jalkani on kapea ja piiiiiiitkä lättäjalka, kenkä 40-41. Pitkäkärkiset näyttäisivät minulla minisuksilta. :LOL:
 

Yhteistyössä