G: Mitä tekisit, jos sinusta tulisi nyt lottovoittaja?

• Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti
"onnellinen"
Minä maksaisin omat ja mieheni velat ja lapsen opintolainan.
Ostaisin lapsille asunto-osakkeet.
Auttaisin sisaruksia ja vanhempiamme.
Ja töistä jäisin kotiin lasta hoitamaan :)

"sasa"
[QUOTE="onnellinen";24064992]Minä maksaisin omat ja mieheni velat ja lapsen opintolainan.
Ostaisin lapsille asunto-osakkeet.
Auttaisin sisaruksia ja vanhempiamme.
Ja töistä jäisin kotiin lasta hoitamaan :)[/QUOTE]

Lopettaisin työt ja ostaisin kakkoskodin Italiasta tai Etelä-Ranskasta. Kesäisin täällä ja syyskuusta toukokuuhun asuisin muualla.

kuivakka?
Maksaisin mun ja miehen velat, ostaisin kodin Helsingistä ja omakotitalon Tampereelta, ja yhden sijoitusasunnon poikaa odottamaan. Sit varmaan odottais erittäin kattava maailmanympärimatka.

"Hyrrä"
Maksaisin ukon velat pois ja antaisin sille rahaa muutenkin.

Antaisin rahaa eläinsuojelutyöhön.

Antaisin rahaa tärkeimmille sukulaisilleni: mummo, pappa, enon perhe...

"Jeba"
Ostaisin omakotitalon meidän perheelle sekä äidilleni, auttaisin paikallista eläinsuojeluyhdistystä, hankkisin ajokortin ja auton, laittaisin säästöön tyttärelleni tulevaisuutta varten, kävisin ulkomailla jne..

Ensimmäiseksi hankkisin isoäidille paikan yksityisestä hoitokodista.

Seuraavaksi alkaisin tehdä talokauppaa, kai. Haluaisin ihan toisenlaisen kuin tää nykyinen. Vaikka tääkin on ihan ok.

Esikoiselle ostaisin asunnon, mutta vasta syksymmällä, kun selviää mahdollinen opiskelupaikka.

Siinäpä nuo tärkeimmät, kaikenlaista sitä kai tekis, töitä en lopettais, laajentaisin firmaani, palkkaisin avuksi muitakin työntekijöitä, kuin minä siis. Työllistäisin, olispas kivaa! =)

Ai niin, ja ukko sais lopettaa palkkatyönsä ja aloittaa oman firman.....

Ja meinas unohtua, asia, jota oon miettinyt, hankkisin monta kummilasta lisää ympäri maailmaa, ja toki auttaisin kotimaisiakin.

Hankkisin omalle perheelle ja eräälle sukulaiselle kivan talon. Maksaisin velat pois ja auton vaihtaisin 15v tuoreempaan versioon ;) ja ehkä pari reissua tekisin lähinnä pohjoiseen päin...Lapsille avaisin säästätilit ja sukan varteen jotain.

"joopa"
Ainakaan opiskeluja ei tarvi stressata. Opiskelisin sitä mitä kiinnostaa. Hankkisin lapset ja ostaisin kivan asunnon missä asua. Sijoittaisin poikimaan lisää rahaa. Ostaisin auton ja matkustelisin afrikkaan, etelä-amerikkaan, hong kongiin ja ostaisin italiasta kesä asunnon.

Mä maksaisin lopun opintolainan pois..
Varaisin koko perheelle lomamatkan..
Ostaisin tai rakennuttaisin uuden kodin..
Laittaisin molemmille lapsille omille tileille osan ja sitten jatkaisin kuin aina ennenkin...

pitäisi lotota ensin
Laittaisin lapsille myös vähän opiskeluavustusta. Vaihtaisin auton uuteen, ostaisin OKT-tontin järven rannalta, jonne alettais ensi keväänä rakentamaan ja nykyinen asunto myyntiin vasta, kun uusi olisi valmis. Hommaisin sisustussuunniteelijan uudelle asunnolle ja ostaisin uudet huonekalut sinne. Vanhat antaisin sille kuka kerkii ne ekana hakea.

Yhteistyössä