yippee
Eilistä lihapullakastiketta, tein eilen reilusti. Minä ja mies siis. Vauva maistelee omia pöperöitään :heart:. Lisäksi teen Nalle ohraleipäsiä ja rahka-ainekset olis jääkaapissa, mutta jääneekö iltapalalle
Ei, en vetänyt hernettä nokkaan - sanoin mielipiteeni . Minua ihmetyttää se, että joissain perheissä kokataan lapsille muussia yms ja aikuisille jotain parempaa. Siinäpä se.vedit herneet nokkaan..? enkä mä mielestäni arvostellut, vaan sanoin mielipiteeni. Mutta nyt muistan tämän palstan hengen ja jätän sen suosiolla sanomatta. Onneksi en ole rekkautunut, enkä viitsi niin tehdä. Koska.. niin mitähän uskallan kirjoitta perusteluiksi. Ettei nyt vaan kukaan loukkaannu? Siis anteeksi jos jonkun mielen pahoitin. Näköjään näillä palstoilla on eräänlainen sisäpiiri. Mua ei kiinnosta kuulua mustiin, koska meno on tosi väsynyttä siis näin kauniisti sanottuna. Mutta keskustelkaa niistä vaipoista ja kakan eri väreistä ihan rauhassa minä poistun. Hauskaa joulua ja syökää hyvin!
Se voe tulla iiiihan mistä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja :o:Vau eka kerran törmään tappeluun päivän ruoka ketjussa
Wau, ooksää violetti?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei, en vetänyt hernettä nokkaan - sanoin mielipiteeni . Minua ihmetyttää se, että joissain perheissä kokataan lapsille muussia yms ja aikuisille jotain parempaa. Siinäpä se.vedit herneet nokkaan..? enkä mä mielestäni arvostellut, vaan sanoin mielipiteeni. Mutta nyt muistan tämän palstan hengen ja jätän sen suosiolla sanomatta. Onneksi en ole rekkautunut, enkä viitsi niin tehdä. Koska.. niin mitähän uskallan kirjoitta perusteluiksi. Ettei nyt vaan kukaan loukkaannu? Siis anteeksi jos jonkun mielen pahoitin. Näköjään näillä palstoilla on eräänlainen sisäpiiri. Mua ei kiinnosta kuulua mustiin, koska meno on tosi väsynyttä siis näin kauniisti sanottuna. Mutta keskustelkaa niistä vaipoista ja kakan eri väreistä ihan rauhassa minä poistun. Hauskaa joulua ja syökää hyvin!
Meilläkään ei syödä mm. kinkkukiusausta eikä juuri ollenkaan näitä suomalaisia arkiruokia, se ei ole syy sille että mielipiteeni kerroin . Myöskään sillä, oletko musta, harmaa vai violetti, ei ole väliä.