Meillä lasagnea. :)
mut kumpi syö kumpaa :) 20.12.2009 #11 Nuudelia ja pilttiä. Mies ja isommat lapset anoppilassa ja me pienen kans kahdestaan kotosalla.
Ansis 20.12.2009 #17 Jotain hyyyyvin yksinkertaista...kuten kananugetteja ja perunaa tms. Tänään ei jaksa kokata...
LandePaukku 20.12.2009 #18 Makaroonilootaa, mutta munkin tekis mieli perunamuusia ja uunimakkaraa. Tulisko joku tekemään, aineet löytyis kaapista kyllä, kun en milläänkään jaksais itte. :snotty:
Makaroonilootaa, mutta munkin tekis mieli perunamuusia ja uunimakkaraa. Tulisko joku tekemään, aineet löytyis kaapista kyllä, kun en milläänkään jaksais itte. :snotty:
aloita päiväsi hymyillen 20.12.2009 #19 meillä muhii uunissa kermainen possunpaisti,sitte muussia ja jotain vihanneksia,ja kastike. :xmas:
vieras 20.12.2009 #20 Karjalanpaistia ja perunoita. Lisäksi tarjolla salaattia oliivien kera sekä itse tehtyjä sämpylöitä.
LandePaukku 20.12.2009 #22 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Karjalanpaistia ja perunoita. Lisäksi tarjolla salaattia oliivien kera sekä itse tehtyjä sämpylöitä. Click to expand... Pääsiskö sittenkin teille tänään syömään ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Karjalanpaistia ja perunoita. Lisäksi tarjolla salaattia oliivien kera sekä itse tehtyjä sämpylöitä. Click to expand... Pääsiskö sittenkin teille tänään syömään ?