G: mitä täysi ostoskorisi maksaa?

[QUOTE="Nina";25902965]Siis päälle 2000 euroa kuukaudessa? Huh :) Mitä te syötte ja kuinka moni päivittäin syö? Mitä "kallista" te ostatte....olutta, tupakkaa, kahvia, juustoja, herkkuja vai mitä? :)

Ja käytkö kaupassa joka päiva?[/QUOTE]

Käymme kaupassa melkein joka päivä emmekä tupakoi.
Olutta menee joskus ja limsaa jotakuinkin päivittäin.
Muuten aika tavallisia ruokia vain.
Syöjiä on 6-22 päivässä.

:)
 
Mun täytyy tunnustaa, etten osaa ostaa ostoskorillista. Aina silloin tällöin menen ostamaan jotain pientä, otan vedettävän ostoskorin. Kun pääsen kassalle, on kori pullollaan täynni ja käsissäni roikotan loppuja ja kiroan, etten ottanut kärryjä. Eikä siitä ihan kympillä tai kahdella selvitä.
 
Blue
Mun täytyy tunnustaa, etten osaa ostaa ostoskorillista. Aina silloin tällöin menen ostamaan jotain pientä, otan vedettävän ostoskorin. Kun pääsen kassalle, on kori pullollaan täynni ja käsissäni roikotan loppuja ja kiroan, etten ottanut kärryjä. Eikä siitä ihan kympillä tai kahdella selvitä.
Mä teen tätä kanssa. Parhaimmillaan mun ostos"kori" on maksanut 79e ja kassantäti on nauranut kipeänä... :D
 
"annika"
en käytä koria. jos on rattaat nin semmoinen perässävedettävä jolle tulee hintaa ehkä 25e.. kun käydään oikeesti kaupassa niin se on yleensä kärryllinen ja maksaa yleensä 120-150e riippuen siitä miten paljo on muuta kuin ruokaa.
 

Yhteistyössä