G: mitä sait lahjaksi, kun olit juuri synnyttänyt?

m
Ekalla kerralla sain kukkia.Toisella kerralla en mitään.Mutta tää mua aina on ärsyttänyt suunnattomasti, et miks ekaa lasta pidetään ihmeenä ja toinen jää ihan unholaan!?
 
Vepasto
Mieheltä en ole saanut mitään, eihän se osta mulle enää nykyään muutenkaan lahjoja. :/
Esikoisesta sain appivanhemmilta lakritsia, kuopuksesta omilta vanhemmilta omenoita.
 
Tinneritussi
Vanhemmilta, siskolta ja muilta sukulaisilta sain kukkia ja suklaata, sairaalalta vauvantöppöset, mieheltä kukkia + myöhemmin uusi timantti vihkisormkseen. :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja NatuSan:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomus:
Ootteko kuulleet uskomuksesta, että jos jättää saamiansa kukkia synnytyssairaalaan, niin sinne menee vielä uudelleen.
Mä kuulin tuollaisen ja otin joka ikisen kukan mukaani, meidän lapset on tässä!
Minä taas olen molemmilla kerroilla jättänyt kukat sairaalaan. Toiveissa vielä yksi vauva, muutaman vuoden päästä. Nuorempi kun on nyt vasta 9kk. :)
Miekii oon jättäny kukat yhtä kimppua lukuunottamatta sinne.
Mites jos ottaa mukaan mutta heittää sairaalan pihassa roskikseen? :D Käskin miehen ottaa kukat mukaan... Kotona sitten ihmettelin missä kukat on... Oli heittänyt roskiin :O
 
Mammari
En mä ole saanut mitään lahjoja.
Mutta siis ehkä tääkin on enempi sellasten juttu jotka muistaa muutenkin jotenkin. Mun mies ei muista mua esim synttärinä,vuosipäivinä tms mitenkään joten miksi olis tuoloinkaan muistanut.
 
...
Mieheltä ekalla kerralla Kalevalan äiti-lapsi korun ja siklaata, toisella kerralla koruun uusi hela. Anoppi tuonut molemmilla kerralla mariskoolin johon tehty kukka-asetelma =)
 
liikuttavaa vieläkin
Ihaninta kaikista oli se kyynelten sekainen kiitos-sana ja suukko otsalle jotka sain ukoltani kun vauva oli saatu maailmaan, vielä puolentoista vuoden jälkeenkin muistelen tuota hetkeä kyynel silmänurkassa!
 
tiltu
mikään ei voita sitä esikon syntymää, jossa en olisi ponnistusvaihetta jaksanut kunnialla loppuun ilman miehen kirjaimellista tukea..

muuten olen saanut miehelta korut kummastakin lapsesta ja tullut siivottuun kotiin, toisella kerralla oli ruokakin valmiina, kun vanhempani olivat tulleet esikkoa hoitamaan viikoksi =)
 

Yhteistyössä