G: mitä sairaalakassistasi puuttui?

Tarpeeksi isot imetysliivit :D Olin kyllä varautunut liiveillä, mutta tissit olikin sitten isommat kun Pamelalla niin ei ihan mahtuneet ne C-kupit :LOL: Kaikkea muuta oli, kiitos vähän ennen minua synnyttäneiden ystävieni joiden unohduksista sain viisastua ;)
 
Minä en kaivannut oikeastaan mitään sen kummempaa, päivät kun menivät vauvaa hoitaessa ja siinä hormoonihuurussa ja väsymyksessä :) oli minulla kirjakin mukana mutta ei sitä tullut luettua, joitain lehtiä luin siellä osastolla vanhoja apuja sun muita. Oma saippua on kyllä hyvä olla mukana, ja ne kengät laitetaan kyllä harkintaan, ne synnärin omat kun ovat ihan karmeat jalalle. Kotia menin samoilla vaatteilla millä tulinkin tietenkin nyt puhtaat alusvaatteet olivat mukana.
Tiedä sitten nyt kun toista menen tekemään ja edessä on luultavasti suunniteltusektio että tarvitseeko silloin jotain lisätavaraa, mitä ei esikkoa tehdessä tarvinnut :) mutta sitä varten nuo isukit on että ne sitten tuovat lisää kampetta jos jotain unohtuu.
Meillä lpks on myös osastolla jääkaappi joka täynnä hedelmä ja marjajogurtteja ja luumumehuja, pöydällä oli aina tuoreita hedelmiä appelsiineja ja banaaneja.
 
Mä unohdin ottaa hiusharjan ja sain sit sieltä osastolta semmoisen kamman, mutta oma hiusharja mukana ois ollut jees!! :D
Esikoista tehdessä ei paljoa ruoka maistunut, vieraiden tuomat suklaatkin jäi syömättä.
Korvatulpat ois jees!!
Villasukkia en todellakaan tarttenut, mulla oli niin kuuma koko ajan!
 
Oma rintapumppu!!!!!! Aivan ehdoton olisi ollut. TAYS:in sähköiset pumput oli ihan painajaista kun oli rinnanpäät muutenkin kipeät ja tissit täynnä maitoa :eek: AUTS!
Ensi kerralla olen viisaampi ja laitan kassiin oman käsikäyttöisen rintapumpun :)
 
Alushousuja en hoksannut ottaa tai unohdin ja inosin niitä sairaalan verkkopöksyjä. Mies kyllä toi jotain kun pyysin mutta aivan vääränmallisia siis jotain pieniä joihin ei side meinannut mahtua :LOL:
Muuten oli kyllä kaikkea, meillä sai itse hakea syötävää jugurtteja ym... välipalaksi ja jos ruoka aikaan ei ehtinyt syömään jätetiin ruoka odottamaan ja sen sai lämmitttää joten nälissään ei tarvinnut olla. Samoin mehua oli tarjolla
 

Yhteistyössä