G: Mitä ruokaa et ole ikinä maistanu?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sushia, vastakeitettyä rapua, etanoita, useat eri kalalajit maistamatta (silli ja eksoottiset etelän kalat), mätiä, mitään sydän-kieli systeemiä en ole myöskään maistanut...Ellei siis makkarassa ole, mutta pelkälleen en. Sorsaa en luonnon eläimistä ole maistanut.
 
Sushia (haluan kyllä maistaa ) mitään omituisia sisäelimiä ( aivot, peräsuoli, keuhkot... ) käärme, koira, kissa, skorppioni

Kaikkea olen kyllä melkein maistanut mitä eteen on laitettu. Heinäsirkkaa, muurahaisia, toukkia... :D
 
näitä
rapuja tai mitään muutakaan fiiniä ruokaa, sushia, lihahyytelöä, linssisoppaa (punaisia linssejä olen kyllä maistanut) ja varmaan ulkomailta löytyy vaikka millaisia ruokia esim. haggis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mikä siinä sushissa on niin kamalaa, mä sentään maistan kaloja samalla kun perkaan niitä :p
Ei siinä mitään niin kamalaa varmaan ole, monen ei vain ole koskaan tullut mentyä sushi-ravintolaan. Eivät ne niin yleisiä ole.

Itse kerran söin, kun tarjottiin. Mun mielestä oli mautonta ja tylsää se ruoka. Siis juu, oli siinä wasabia, mutta ei silti maistunut juuri miltään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mikä siinä sushissa on niin kamalaa, mä sentään maistan kaloja samalla kun perkaan niitä :p
Ei siinä mitään niin kamalaa varmaan ole, monen ei vain ole koskaan tullut mentyä sushi-ravintolaan. Eivät ne niin yleisiä ole.

Itse kerran söin, kun tarjottiin. Mun mielestä oli mautonta ja tylsää se ruoka. Siis juu, oli siinä wasabia, mutta ei silti maistunut juuri miltään.
melkein kaikki kalat on erimakusia, pääsiskin joskus kokeilemaan oikein alan ravintolaan :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mikä siinä sushissa on niin kamalaa, mä sentään maistan kaloja samalla kun perkaan niitä :p
Ei siinä mitään niin kamalaa varmaan ole, monen ei vain ole koskaan tullut mentyä sushi-ravintolaan. Eivät ne niin yleisiä ole.

Itse kerran söin, kun tarjottiin. Mun mielestä oli mautonta ja tylsää se ruoka. Siis juu, oli siinä wasabia, mutta ei silti maistunut juuri miltään.
melkein kaikki kalat on erimakusia, pääsiskin joskus kokeilemaan oikein alan ravintolaan :p
Mä söin juurikin ravintolassa tuon sushi-annokseni, enkä innostunut. Esim. lohi oli isona könttänä ilman mitään mausteita, ei edes suolaa, niin että olisi maistunut graavilohelta. :eek: Olin tosi pettynyt. Ja ne kylmät riisi-levä-rullat.
Njah. Ihmettelen miksi se on niin trendiruokaa.

Itse en ole maistanut ikinä kieltä tai sydäntä.

Osterit, hummerit, ravut, hanhenmaksat ja tartarit on tullu kokeiltua.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä söin juurikin ravintolassa tuon sushi-annokseni, enkä innostunut. Esim. lohi oli isona könttänä ilman mitään mausteita, ei edes suolaa, niin että olisi maistunut graavilohelta. :eek: Olin tosi pettynyt. Ja ne kylmät riisi-levä-rullat.
Njah. Ihmettelen miksi se on niin trendiruokaa.
Kannattaisi varmaan kokeilla joskus jossain kunnon sushipaikassa... Ja miksi tuoreen lohen pitäisikään maistua graavilohelta, voi elämä.
 
oho... suurin osa tässä mainituista oli meikäläiselle ihan perusruokaa mitä syyään useamman kerran vuojessa...

noh, mitäs en olis koskaan maistanu... no aivoja en ole maistanu, enkä käärmettäkään. tosin maistasin jos ois tarjolla. kalkkaro on kuulema hyvää. mittään hyönteisiä en oo maistellu, siis tietosesti ja omasta halusta, muutama kärpänen on kyllä suuhun lentäny pyöräillessä. balun-munia en tule koskaan maistamaan vaikka miun työpaikkani riippuis siittä :x kaikki suomalaisten elukoitten osat on tullu maistettua silmiä, persreikiä, korvia, aivoja ja kiveksiä lukuunottamatta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä söin juurikin ravintolassa tuon sushi-annokseni, enkä innostunut. Esim. lohi oli isona könttänä ilman mitään mausteita, ei edes suolaa, niin että olisi maistunut graavilohelta. :eek: Olin tosi pettynyt. Ja ne kylmät riisi-levä-rullat.
Njah. Ihmettelen miksi se on niin trendiruokaa.
Kannattaisi varmaan kokeilla joskus jossain kunnon sushipaikassa... Ja miksi tuoreen lohen pitäisikään maistua graavilohelta, voi elämä.
No se oli ihan "kunnon sushipaikka" Helsingissä... No, oletin, että sitä kalaa olisi jotenkin maustettu, kuten ruokaa yleensä tupataan maustamaan. Mutta eipä ollut, voi elämä.

 

Yhteistyössä