G: mitä radio kanavaa kuuntelet?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mikä Yle Puhe? :snotty:
:eek: :eek: :eek:

http://yle.fi/puhe/

YLE Puhe (aikaisemmin YLE Radio Peili) on Yleisradion radiokanava. YLE Puhe on Suomen ainoa puheradio. Sen ohjelmisto perustuu YLEn kaikkien radio- ja televisiokanavien puheohjelmiin, joita se yhdistelee uusiksi kokonaisuuksiksi. Kanavalla lähetetään runsaasti myös arkistoituja ohjelmia.
Vau, tää kuulostaakin mun unelmakanavalta.
En oo kans tiennyt tämmösestä. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mikä Yle Puhe? :snotty:
:eek: :eek: :eek:

http://yle.fi/puhe/

YLE Puhe (aikaisemmin YLE Radio Peili) on Yleisradion radiokanava. YLE Puhe on Suomen ainoa puheradio. Sen ohjelmisto perustuu YLEn kaikkien radio- ja televisiokanavien puheohjelmiin, joita se yhdistelee uusiksi kokonaisuuksiksi. Kanavalla lähetetään runsaasti myös arkistoituja ohjelmia.
Vau, tää kuulostaakin mun unelmakanavalta.
En oo kans tiennyt tämmösestä. :D

Suosittelen yhteiskunnasta kiinnostuneille sekä mm. unettomuuteen. Siinä kummasti sivistyy kun kuuntelee ajankohtaisohjelmia illat ja yöt. :|

Eikä valvominen niin harmita, kun samalla saa tietoa - ja se tasainen puhe joskus jopa nukuttaa. B)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Suosittelen yhteiskunnasta kiinnostuneille sekä mm. unettomuuteen. Siinä kummasti sivistyy kun kuuntelee ajankohtaisohjelmia illat ja yöt. :| Eikä valvominen niin harmita, kun samalla saa tietoa - ja se tasainen puhe joskus jopa nukuttaa. B)
Ryhdyn toimeen, ja nyt kesällä varsinkin alotan radion kuuntelun taas. =)
 
asdf
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
YleX.
Onko toi Yle Puhe joku tietokanava jossa puhutaan pelkkää faktaa?
Kulttuuriohjelmia, uutisia, ajankohtaisohjelmia, keskusteluja, pakinoita, väittelyitä... Myös TV:n keskustelu- ja ajankohtaisohjelmista kuullaan koosteita.
Yle Puhe on ihan paras. Tai toiseksi paras. Paras on Yle Radio 1, mutta jos sieltä tulee joku hilseen yli menevä kuunnelma tai musiikkia tai hartausohjelmia jotai ei vaan jaksa, Yle Puhe on seuraavaksi paras.

Tosin Yle Puheellakin on joskus se liika keveys vaivana, sama joka vaivaa Radio Suomea. Mä en vain halua kuunnella kun toimittaja mokeltaa "moikkelis täällä taas jakke teidän kanssa jutelee seuraavat kaksi tuntia".
 
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
YleX.
Onko toi Yle Puhe joku tietokanava jossa puhutaan pelkkää faktaa?
Kulttuuriohjelmia, uutisia, ajankohtaisohjelmia, keskusteluja, pakinoita, väittelyitä... Myös TV:n keskustelu- ja ajankohtaisohjelmista kuullaan koosteita.
Yle Puhe on ihan paras. Tai toiseksi paras. Paras on Yle Radio 1, mutta jos sieltä tulee joku hilseen yli menevä kuunnelma tai musiikkia tai hartausohjelmia jotai ei vaan jaksa, Yle Puhe on seuraavaksi paras.

Tosin Yle Puheellakin on joskus se liika keveys vaivana, sama joka vaivaa Radio Suomea. Mä en vain halua kuunnella kun toimittaja mokeltaa "moikkelis täällä taas jakke teidän kanssa jutelee seuraavat kaksi tuntia".
Sama fiilis. Mutta Ykköseltä tulee mielestäni turhan usein palveluksia tai pitkiä konsertteja. Puhe on keventynyt viimeisen vuoden aikana, tiedä sitten miksi. Nyt juuri tulee Holle Holopaisen pakina Euroviisuista, se on hauska :D
 
Kuuntelen radiota vaan töissä ja omassa tallissa.

Kummassakin on kuuluvuus sen verran huono, että Nova jostain syystä on ainoa, mikä pelittää ilman mitään ylimääräisiä rätinöitä ja suhinoita.
 
asdf
Joo, kuuntelen itsekin nyt Holopaista :D

Kyllähän ne mun Ykkösen lemppariohjelmat tulee Puheeltakin, Enbuske, Kalle Haatanen, Maailmapolitiikan arkipäivää, Eve Mantu... Ja esimerkiksi tuo Claes Andersson pitää tänään kuunnella Puheelta, sitä ei tule Ykköseltä.

 
YleX on minun valintani. Rock olisi toinen, mutta siellä soitetaan iän vanhoja lääsy-biisejä.
Ennemmin sitten kuuntelen kanavaa, jossa ei soiteta AC/DC:tä. :p
Jututkin 'jokseenkin' paremmat YleX:n puolella.
 
Pusse
Kuuntelen radiota lähinnä autossa...
Yle Puhe on kyllä hyvä. Ja varsinkin selkokieliset uutiset :D
YleXää kuuntelen nykyään harvoin, mutta kun Tuomas ja Olli oli vielä äänessä niin ei voinut jättää kuuntelematta =)
Mulla on autoradiossa ekana muistissa Suomi Pop (Mies kuuntelee mieluiten), sitten Yle Puhe, YleX, Nova, Voice ja NRJ. Jos haluan kuunnella musiikkia, niin aloitan NRJ:stä, jos ei tuu hyvä piisi niin siirryn Voiceen, sitten Ylexään, Poppiin ja viimeisenä Novaan. Jos kaikista tulee huonoa musiikkia niin valitsen sen vähiten huonon :) Siis jos Puheeltakaan ei tuu mitään kivaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusse:
Kuuntelen radiota lähinnä autossa...
Yle Puhe on kyllä hyvä. Ja varsinkin selkokieliset uutiset :D
YleXää kuuntelen nykyään harvoin, mutta kun Tuomas ja Olli oli vielä äänessä niin ei voinut jättää kuuntelematta =)
Mulla on autoradiossa ekana muistissa Suomi Pop (Mies kuuntelee mieluiten), sitten Yle Puhe, YleX, Nova, Voice ja NRJ. Jos haluan kuunnella musiikkia, niin aloitan NRJ:stä, jos ei tuu hyvä piisi niin siirryn Voiceen, sitten Ylexään, Poppiin ja viimeisenä Novaan. Jos kaikista tulee huonoa musiikkia niin valitsen sen vähiten huonon :) Siis jos Puheeltakaan ei tuu mitään kivaa...
Tuomas ja Olli oli kyllä aivan hervottoman hauska parivaljakko. :D
Toisinaan melkein tuli pissit housuun siitä nauramisesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
Joo, kuuntelen itsekin nyt Holopaista :D

Kyllähän ne mun Ykkösen lemppariohjelmat tulee Puheeltakin, Enbuske, Kalle Haatanen, Maailmapolitiikan arkipäivää, Eve Mantu... Ja esimerkiksi tuo Claes Andersson pitää tänään kuunnella Puheelta, sitä ei tule Ykköseltä.
Tulee muuten Puheelta nyt, jos ketä kiinnostaa :)
Enbuske on myös mun suosikkiohjelmia.
 

Yhteistyössä