"Laura"
Mä en tykkää tuollaisista lihaksikkaista miehistä. Mä tykkään urheilullisista, mutta sellaisista hoikista jalkapallon pelaajista tms..
Kiitos Peyote, ehkä minullakin, joka en ole Justin Bieber, on vielä toivoa Tuon Craigin tyylinen kroppa tai pykälän pienempi on tavoitteeni.Mä en ymmärrä miten vois olla liian lihaksikas. Kyl semmosia niin harvoin näkee. Ellei nyt piikitä jotain hevoshormoneita itteensä.
Suurin osa naisista kumminkin tykkää vaikkapa siittä uudesta Bondista ja kyllä se äijä mun mielestä on aikas viritellyn näköinen. Ei se varmana sen näkönen oo ihan vaan jonkun pilateksen avulla. Se muuten on aika kivan näköinen muutenkin kun ei ole mikään sikaniska tai mylvihärkä.
Sillä tavalla liian lihaksikas, ettei näytä mun mielestä niin hyvälle kuin vähemmän lihaksikas. Eihän se tietenkään ole mikään yleinen mittari, vaan mielipide. Ja Daniel Craig ei ole mun mielestä viehättävä.Mä en ymmärrä miten vois olla liian lihaksikas. Kyl semmosia niin harvoin näkee. Ellei nyt piikitä jotain hevoshormoneita itteensä.
Suurin osa naisista kumminkin tykkää vaikkapa siittä uudesta Bondista ja kyllä se äijä mun mielestä on aikas viritellyn näköinen. Ei se varmana sen näkönen oo ihan vaan jonkun pilateksen avulla. Se muuten on aika kivan näköinen muutenkin kun ei ole mikään sikaniska tai mylvihärkä.
No makuja on monia! Tietysti kyllä mäkin osaan nähdä viehättävänä sellaisen poikamaisenkin vartalon, onhan teinipojatkin kauniita, vaikka lihakset on aika pienet, jos on noin muuten hoikka. Jotkut taas ei tykkää hoikista miehistä ollenkaan vaan pitää olla rasvaa.Sillä tavalla liian lihaksikas, ettei näytä mun mielestä niin hyvälle kuin vähemmän lihaksikas. Eihän se tietenkään ole mikään yleinen mittari, vaan mielipide. Ja Daniel Craig ei ole mun mielestä viehättävä.
No tuus kurkkaan mitä löytyyÄlä naurata.... vai että sinä muka miehekäs.