G: Mitä olet ostanut miehellesi joululahjaksi?

En tiedä kyllä vielä varmasti mitä ostaisin..

Kylpytakki olisi kyllä tosi tarpeellinen ja ollut ostoslistalla jo 2vuotta/joulua :LOL:
Että jos sitten sen..Synttärilahjaksi ostin salikorttiin 1kk käyttöaikaa..

Ai niin! Olenhan mä tilannut "hajuveden" sille jo! =)
 
pöö
Minusta tuntuu, että paras joululahja miehelleni olisi kahdenkeskinen aika kanssani. Joka ilta/yö puolikuolleena, väsyneenä pakolliset asiat puhutaan ja todetaan, että aikaa pitäisi olla enemmän. Mies paljon töissä ja kun kotiin pääsee, lapset hänen kimpussaan siihen asti, kunnes me nukahdamme. ÄÄH, kauanko tätä jaksaa. Mies on ihana, mulle se paras lahja. Tavaroista ehkäpä ostan boksereita, ja uuden partakoneen.
 
Me ei osteta joulu/hää/synttäri/nimppari/jne lahjoja toisillemme. Yhteiset on rahat, kumpikin voi ostaa MITÄ OIKEESTI ITSE HALUAA KUN HALUAA. Joskus jos tulee vastaan ihan jotain just mitä tiedän toisen haluavan niin voin ostaa, mutta mitään stressiä tai pakkoa ei koskaan ole. Toisille ne lahjat on tosi tärkeitä, meillä se ihana arki, toisen huomioinen ja rakkaus (äh miten kornia) ... Ja jos mieheltä kysyttäis niin kaikki toiveet olis aina toteutettavissa ilman rahaa tuolla makkarin puolella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Me ei osteta joulu/hää/synttäri/nimppari/jne lahjoja toisillemme. Yhteiset on rahat, kumpikin voi ostaa MITÄ OIKEESTI ITSE HALUAA KUN HALUAA. Joskus jos tulee vastaan ihan jotain just mitä tiedän toisen haluavan niin voin ostaa, mutta mitään stressiä tai pakkoa ei koskaan ole. Toisille ne lahjat on tosi tärkeitä, meillä se ihana arki, toisen huomioinen ja rakkaus (äh miten kornia) ... Ja jos mieheltä kysyttäis niin kaikki toiveet olis aina toteutettavissa ilman rahaa tuolla makkarin puolella...
Niin meilläkin, eiköhän myös useimmilla muillakin pariskunnilla. :heart:
 
Anu-78
ostin semmosen vinipullon säilytyskotelon jossa on sit myös viinipullonavain, siihen sit vielä ostan sen viinipullon :) ja sit ostan vielä 3-4 hierontakertaa kun itse sitä haluaa :) ja jotain pientä lisäks
 
vieras
Me mennään yhdessä ostoksille. Jos mies haluaa esim. kylpytakin, niin sovittaa koon ja sitten poistuu jotta minä voin valita värin (täytyyhän sitä jotain yllätystä olla..) ja ostaa sen yhteisistä rahoistamme.
 
dani
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Me ei osteta joulu/hää/synttäri/nimppari/jne lahjoja toisillemme. Yhteiset on rahat, kumpikin voi ostaa MITÄ OIKEESTI ITSE HALUAA KUN HALUAA. Joskus jos tulee vastaan ihan jotain just mitä tiedän toisen haluavan niin voin ostaa, mutta mitään stressiä tai pakkoa ei koskaan ole. Toisille ne lahjat on tosi tärkeitä, meillä se ihana arki, toisen huomioinen ja rakkaus (äh miten kornia) ... Ja jos mieheltä kysyttäis niin kaikki toiveet olis aina toteutettavissa ilman rahaa tuolla makkarin puolella...
Näin on meilläki.
Aivan turhaa niitä paitoja DVD:tä vaihdella.
Tänävuonna ostetaan sit joulun jälkeen ku alet alkaa,niin joko isompi taulutv (musta toi 32`on liian pien tähän olkkariin) tai tallentava digiboxi.
 
HelloShitty
navigaattorin meinaan ostaa. en meinanu ensin ostaa mitään mutta kun nyt se ajattelee ettei se saa mitään niin se yllättyy iloisesti. :heart: oi sitä antamisen iloa. =)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toitaseksi olen hommanut vasta 2 hajusteen ja haisulikalsarit.muki on tulossa ja sitten tietty minä itse ,heh ,sitähän se aina toivoo..
ai että harvinaista herkkua kerran vuodessa..? :whistle:
sori...oon pikkasen väsyny. :ashamed:
 

Yhteistyössä