G: Mitä odotat eniten juuri nyt?

"vieras"
sitä että mies tajuis kuinka paha olo mulla on kun meillä ei oo kahdenkeskistä aikaa kuin silloin kun lapset nukkuu ja sillonkin mies nukkuu sohvalla ja kun mä herätän sen niin pitäis heti naida. Miks miehet ei ymmärrä että naiset (ainakin minä) tarvii muutankin seuraa miehestä ku panoseuraa... oon ihan loppu ku ikinä ei saa lapsia hoitoon että pääsis joskus edes yksin vessaan. Saati sit että jaksais tyydyttää isännän tarpeet, itse en ikinä jaksa kun aina oon lsten kanssa. Siinä siis syy miksi aviomiehet syyllistyy pettämiseen.

tartsika
Odotan ekaa neuvolakäyntiä ens kuun alussa, ja sitten ultraa että saisin tietää minkä merkkinen vauva meille tulee. Ja haluan sen ison mahan äkkiä! Eikä pari kiloa muutenkaan tekis pahaa, oon kuihtunu melkein olemattomiin enkä halua olla mikään riisitikku.

"Vieras"
Odotan kaveria joka tulee kohta kyläilemään :). Odotan myös että raskausodotus loppuu ja saan tämän vauvan "ulkomaailmaan" :). Odotan kesälomaa ja äitiysloman alkua :). Kaikkea tosi kivaa odotettavaa nyt. Miestäkin odotan töistä tulevaksi, vaikka juuri sinne menikin :D. On tuo vaan vuosienkin jälkeen niin ihana että! Minulla nyt siis vapaapäivä :).

Nyt mä istun parhaillaan ultraääniyksikön odotusaulassa ja odotan pian saavani painoarvion vauvasta ja tiedon miten päin se tuolla mahassa on. En oo kyllä varma haluanko tietää (kumminkin joku 4kg ja rt, huoh).
rv 37+1

Tönt
ootan huomista kun meen allekirjoittaa työsopimusta ja oppisopimusta. vaikka kaikesta on jo päätetty niin stressi vähenee kun on mustaa valkoisella millon aloitan ja paljonko saan palkkaa. todella iso muutos mulle näin 10v kotiäitiyden jälkeen. :D

• Tykkää
Reactions: Minni:)
En osaa valita yhtä asiaa jota odottaisin eniten mutta kolmenkärki on seuraava:

- Odotan huomista Ähtäriin ja Tuuriin lähtöä, joka on meidän ainoa perhematka tänä kesänä.

- Odotan heinäkuun lopulla olevaa synnytystapa-arviota.

- Odotan synnyttämistä elokuussa :)

Yhteistyössä