G: Mitä odotat eniten juuri nyt?

että mies tulis kotiin ja miehellä alkais loma. Olen vaan jotenkin todella väsynyt, oksettaa, kaikki paikat sattuu- mä haluun nukkumaan(mut ei voi oikein jättää tota 3-v:tä, kun ei tiedä mitä tuhmuuksia se keksii :kieh: )

femin
Sitä, että lapsi syntyisi jo. Oisi niiiiin ihanaa saada jo pikkutytteli syliin tuhisemaan. <3

Lisäksi odotan, että tuo meidän perheen herrasväki heräisi päiväunilta, että päästäisiin käymään synttäreillä ja sitten muuttohommiin. :)

Niin ja lototakin piti näin juhannuksen kunniaksi... :)

Odotan että mies pääsee töistä kotiin ja mieluiten ihmisten ajoissa. Ja että jos kun mahdollisesti pääsisimme viimeinkin tekemään tärkeitä ostoksia.
Ja kolmatta päivää odotan että posti löytäisi niiden pikku konttorista mun ison paketin ja saisin viimeinkin lapselle hänen kauan odotetut farkkushortsit ja mun uudet verhot olkkariin(+ miljoona muuta asiaa sieltä paketista). Mä en käsitä mihin ne on senkin hukanneet.

Nyt odotan tuollaisia pikku juttuja, ajattelin tänään ottaa rennosti ja jättää muutamien ihmisten katoamisen maan päältä, lottovoiton ja uuden kodin löytymisen odottamisen taas huomiseen.

Sitä että poikasais autokoulunsa läpi ekalla.
Sitä et saisin auton myyntikuntoon.
Sitä et seuraava auto ois korjattu,katsastettu ja kaikinpuolin kunnossa.
Sitä et pojan mopo ois myyntikunnossa.
Sitä et pojan moottoripyörä ois sit kans kunnollinen eikä hajois kokoajan...

Onhan noita.

"diibadaaba"
Odotan liitolta päätöstä ja RAHAA.. Oon viimeksi toukokuun alussa saanut rahaa lapsilisien lisäksi ja tänään kävin viimeset tuhlaamassa kauppaan. Toivottavasti huomenna tulisi kaivattu kirje

Yhteistyössä